Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har vært veldig fornøyd så langt. Rollover gjør at vi sparer opp data til de gangene vi er på hytta. Kundeservice er hjelpsomme hvis det skulle være noe.
Hei! Takk for fin tilbakemelding! Veldig gøy at du finner Data Rollover-tjenesten vår spesielt nyttig. Ha en fin dag, og god sommer videre! Hilsen Talkmore.
Etter å ha vært langvarig kunde av en av de store på markedet, var det forfriskende å oppleve et selskap som for det første er rimelig, men som også har en rask og oppegående kundeservice, som hvis man ringer, ikke sender deg ut på en omstendelig runde av forskjellige menyer, og som fyller ørene med muzak i evigheter, før du kommer i kontakt med noen som kanskje må sette deg videre, siden de selv ikke kan hjelpe likevel.. kundeservice og kompetanse er 100%.. Så langt, så vil fremtiden vise..
Hei, Thor! Tusen takk for fin tilbakemelding. Det setter vi utrolig stor pris på, og skal absolutt gjøre det vi kan for å opprettholde effektiviteten og kompetanse. Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
Fikk raskt svar og fant årsaken til problemet med datakort.
Hei, Petter! Takk for fin tilbakemelding! Det settes veldig stor pris at du tar deg tid. Ha en fin dag! Vennlig hilsen Talkmore.
God service, hyggelige folk. Vi har hatt mobilt bredbånd, men når du overskrider ant. Mb i mnd, så er det veldig dyrt. Dette ble veldig uheldig med hjemmekontor. Nå har vi byttet leverandør og har 3 ganger hastigheten og 20 ganger mer Mb i måneden til samme pris.
Hei, Gunn! Leit å høre at vårt produkt ikke stod til forventningene, men samtidig fint at menneskene du møtte hos oss var en positiv opplevelse. Vi skal gjøre det vi kan for å bli bedre på dette. Takk for tilbakemeldingen! Ha en fin dag videre, og du er alltid velkommen tilbake om det skulle bli aktuelt. Vennlig hilsen Talkmore.
Løsningorientert kundebehandler som aksepterte feilen som ble begått. Hun besvarte med å rette opp feil i kundeforhold/ faktura samt krediterte det aktuelle beløpet. Talkmore må likevel ha litt kritisk forhold til ivrige selgere som gjør feil.
Hei, Rajan! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi jobber alltid for at alle ledd hos oss skal være så godt, oversiktlig og enkelt for kundene våre. Og vi skal absolutt gjøre det vi kan for å rette opp når feil inntreffer. Ha en fin dag, og god sommer videre. Hilsen Talkmore!
Uansett problem fikser Talkmore det og er bare superfornøyd. Kan anbefale å bli kunde, er en fornøyelse å snakke med dem på telefon eller på chat. Så prøv dem og du blir fornøyd.
Hei, Jan! Her blir vi nesten litt blyge. Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding! Det blir satt utrolig stor pris på. Ha en fin dag, og god sommer videre, vennlig hilsen Talkmore.
Jeg ga Talkmore en 5 pga. en hyggelig og hjelpsom ansatt 🌞. På godt norsk veldig god service av vedkommende.
Hei, Tor! Takk for dette, og så godt å høre at du traff den perfekte ansatte for ditt problem :) Vi skal absolutt gjøre alt vi kan for å opprettholde effektiv og god service. Ha en fin dag, hilsen Talkmore!