Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hur kan ni, Talkmore, påstå att de lanserar framtidens sim kort med eSim min inte stötta eSim produkter från 2017?
Hei Carl! E-Sim til Apple Watch er noe vi ønsker å få på plass og vi er i dialog med Apple om dette, men vi har dessverre ingen estimert tid på når dette vil være på banen. Hvis du kunne sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer så skal jeg få sett om jeg kan finne en god løsning. Ønsker deg en riktig god helg, hilsen Jakob.
Talkmore har kommet seg! For noen år siden klagde jeg på deres repeterende dårlige kundeservice til alle jeg kjenner. Nå har de rask responstid, og man blir behandlet som en venn ved telefonhenvendelser. I tillegg har de ok priser, bra dekning og trumf-opptjening. Send meg gjerne en melding på sosiale medier, så verver jeg deg, og du får 500kr fradrag på fakturaer.
Heisann Andreas! Det er virkelig godt at dine opplevelser med kundesenteret har forbedret seg over årene og det er godt å høre at du er fornøyd med våre fordeler. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og jeg ønsker deg masse lykke til med vervingen :-) Ønsker deg en flott helg, hilsen Jakob.
Altid opplever hyggelige samtaler, rask og fornuftige svare. Og sånn det har vært i alle årene som jeg var kunde hos talkmore. Sellom jeg fikk tulbud fra andre med 100 kr billigere.
Heisann Imed! Det at du har hatt like gode opplevelser med vårt kundesenter i så mange år er jo helt fantastisk å høre! Vi skal fortsette den gode jobben så du forblir minst like fornøyd i lang tid fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Jakob.
Etter at vi byttet til Talkmore Bedrift, så har vi aldri hatt så mye tull og problemer! Utrolig frustrerende og irriterende å måtte bruke tid på alt dette, så vi bytter tilbake til gammel leverandør. Vi opplevde en haug med unnskyldninger på hvorfor ting ikke fungerte som alt fra vårt eget utstyr som ikke var støttet hos Telenor osv, men når jeg ringte direkte til Telenor så var disse tingene helt ukjent for dem..... Styr unna er min anbefaling om du ikke har fritidsproblemer, og har behov for å fylle tiden din med noe.
Hei Kjetil! Det er virkelig leit å høre at du har opplevd problemer og jeg vil starte med å beklage på det sterkeste! Vi ønsker alltid å levere de beste løsningene til våre kunder og det ser ikke ut som vi har gjort det i ditt tilfelle. Kunne du sendt oss en e-post til [email protected] med ditt mobilnummer og en kort beskrivelse så skal jeg gjøre mitt beste for å finne en god løsning og få rettet eventuelle feil du har opplevd. Ønsker deg en god helg, hilsen Jakob.
Det er alltid god service.det tar ikke lang tid når jeg ringer og får svar
Heisann Muhammad! Vi jobber alltid for å kunne levere tipp topp service til våre kunder og det er virkelig godt å høre at du er fornøyd! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) Ønsker deg en helt fantastisk helg, hilsen Jakob.
At dere endelig har forandret så det går ann for oss som har leilighet i Tyrkia og ringe og bruke data uten å bli ruinert når vi kommer hjem😊Takk for den❤️
Heisann Torill! Det er godt å høre at du er fornøyd med endringene som har blitt gjort. Vi ønsker alltid å levere de beste løsningene til våre kunder og det er godt at dette gjenspeiler seg hos deg. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Jakob.
Ble solgt et 15gbs abonnoment med 4 ekstra hver måned fra en selger, og byttet nå pakken til 25gb og jeg kontaktet kundeservice for å passe på at jeg beholdte de 4 ekstra. Super og rask respons.
Heisann Egil! Så bra du fikk god og rask respons fra kundeservice, det er slik vi ønsker at opplevelsen med kundeservice skal være! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) Ønsker deg en riktig god helg, hilsen Jakob.