Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service. Regninger stemmer bestandig med det som er avtalt.
Heisann Geir! Det er virkelig flott at du er fornøyd med vår kundeservice og at du har fått avtalen som ble lovet. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fortsatt flott dag, hilsen Jakob.
Talkmore støtter ikke Apple Watch eSIM for mobildata. Første Apple Watch med støtte for mobildata kom ut i 2017, så det er rart at de ikke har fått dette på plass enda. Noe som gjør at Talkmore ikke passer behovet mitt. eSIM må bestilles gjennom kundesupport, og virker som at det må gjøres manuelt. Det er ikke mulighet for å gjøre det gjennom nettsiden ser det ut til. Jeg var uten mobil et par timer mens de fikk sendt en qrkode til eposten min. Kundesupport chatten lukkes etter et par minutter hvis ikke kundebehandler svarer på noen minutter.
Hei Fredrick! Hvis du satt flere timer uten telefon vil jeg starte med å beklage på det sterkeste! Det er absolutt ikke sånn et kundeforhold burde starte. Vi jobber med å få eSIM lettere tilgjengelig både på nettsiden og i Talkmore appen. Angående eSIM til Apple Watch jobber vi hardt for å få dette på plass og vi er i dialog med Apple, men har dessverre ingen estimert tid for når dette kan være på plass. Kunne du sendt oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse så skal jeg få gjort alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Bra kunderådgiver som er behjelpelig med å finne gode løsninger for meg og som tar seg tid. Anbefales
Heisann Mikael! Dette var virkelig godt å høre! I Talkmore jobber vi alltid for å finne de beste løsningene for våre kunder og det er godt å se at dette gjenspeiler seg hos deg. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Men det er stadig rom for forbedring, jeg er mobilkunde hos dere og har vert det i en del år nå. Er nylig blitt strømkunde hos dere og, og hadde et stort ønske at dere kunne lever den dataen jeg trenger i minn bolig. Men der var det svært dårlige avtaler og meget kostbart utstyr. Som total kunde hadde jeg virkelig håpet og trod at det skulle gi noe fordel men fikk nesten inntrykk av det motsatte. Så nå føler jeg meg nesten tvunget ut på markede, for å få et fullverdig tilbud til en fornuftig pris. Trist da jeg trodde jeg kunne ha alt hos dere mvh. Jan T.
Heisann Jan! Det er virkelig godt å høre at du har både mobil og strøm-abonnement hos oss, det er jo alltid greit å ha abonnementer på samme plass. Vi tilbyr både mobilt bredbånd og ubegrenset mobilabonnement, men jeg kan skjønne at dette ikke blir det samme som hjemmenett. Jeg skal få sendt innspillet videre til produktavdelingen slik at de kan få tatt en titt på hva som kan være mulig. Kunne du også sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer så skal jeg få sjekket om vi kan finne en god løsning :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Enkel kommentar om mine 10 år som kunde i Talkmore. Bra produkt, lite problemer over hele linja. Fantastisk kundesupport. Alltid høflige og løsningsorienterte. Anbefaler Talkmore til de jeg kan.
Heisann! Det er virkelig godt å høre at du har vært fornøyd i så mange år. Vi skal fortsette den gode jobben for å holde deg minst like fornøyd i lang tid fremover. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
God dekning, god fleksibilitet, til en god pris. (God dekning er spesielt viktig for meg.) Prøvde en annen stor operatør, men ble skuffet over dårlig dekning. Selv har jeg positiv erfaring med kundesupport hos Talkmore.
Heisann Jarle! Det er virkelig godt å høre at du er fornøyd med både dekning og kundeservice. Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir fornøyd i lang tid fremover også. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Jakob.
I samtale med kundemottak ble jeg gjort oppmerksom på at dem kunne hjelpe meg med like bra abonnement som jeg har hatt i flere år men at jeg kom til og spare ca 300,- pr måned. Det som kunne vært bedre er at Tokmore kunne kontakte meg og fortalt at jeg hadde et dyrt abonnement, ikke at jeg må sjekke dette selv. Minus for dette
Heisann Ole! Det er godt å høre at du hadde en hyggelig samtale med kundesenteret vårt, det er alltid slik vi vil ha det :) Vi har dessverre ikke oversikt over hvilket abonnement man har hos andre operatører, men det er godt å se at du fikk en god og rimeligere avtale hos oss. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.