Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig rask og god service alle gangene jeg har hatt bruk for dette, meget bra👍👍👍
Heisann Einar! Det er virkelig godt å høre at du får rask og god hjelp hver gang, det gjør oss ekstra stolte av vårt flotte kundesenter. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Jakob.
God service ordner opp hvis det er problemer telenor dekning veldig fornøyd
Heisann Harald! Dette var jo hyggelig å høre og vi er veldig glad for at du er fornøyd med både kundeservice og dekning. Det er jo bare helt gull! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en flott helg, hilsen Jakob.
Min erfaring er strålende ! Det som kan bli bedre ,flere opplysninger ang.ulike valg av abonnement (PR)
Heisann Liss! Det er virkelig flott å høre at din erfaring har vært strålende! Det varmer et grønt Talkmore-hjerte. Når det kommer til opplysninger vedrørende abonnementene våre ønsker vi å høre hva du tenker kunne vært endret. Kunne du sendt oss en e-post til [email protected] med en beskrivelse, så skal vi få tatt det med videre til produktavdelingen :-) Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Jakob.
Absolutt hyggelig operatør. Snakker som et medmenneske, rett på sak, ingen skjult agenda, informativ, imøtekommende og ikke minst hyggelig. Treffer jeg fyren spanderer jeg pils neste gang 😉😂
Heisann Henrik! Dette var utrolig hyggelig å høre! Vi er veldig opptatt av å kunne levere tipp topp service til alle våre kunder og det er godt å se at du sitter igjen med en god opplevelse. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Jakob.
Kundeservice, * alltid hyggelige * får alltid svar på det jeg trenger hjelp til * forholdsvis kjapt svar når jeg kontakter kundeservice * Andre ting, billig * gode ekstra tjenester (feks nettslett) * god dekning* enkel og bra app for mitt abonnement. Har vel vært kunde i 12-13 år og regner med at jeg blir en livs kunde. Keep up the good work, and keep up the good deals.
Heisann Kurt! Dette er jo bare helt fantastisk og flott å høre at du har vært fornøyd i så mange år. Vi skal fortsette jobben med å levere super service og gode tjenester i alle år fremover. Tusen takk for de fine ordene :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Fikk nytt sim-kort da den 1.mnd gamle sim-kortet ikke ville mer. Fikk ikke ringt ut eller mottatt anrop. Ikke engang sms. Tok 2. Min så kunne jeg hente nytt sim-kort på 7-eleven. Super service
Heisann Geir! Det er virkelig flott å høre at du fikk nytt SIM-kort så raskt. I Talkmore jobber vi alltid for å finne gode løsninger for våre kunder og det er godt å se at dette gjenspeiler seg hos deg. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Det ble informert på med link (som selvfølgelig ikke eksisterer nå) på epost at noen priser skulle øke, men ikke på at ringeprisene/oppstart til Talkmore Forhåndsbetalt skulle øke med 150 %. Fakta er sjekket, og det stemmer. Har vært fornøyd frem til nå, men dette holder ikke mål, bytter derfor til GEmobil istedet.
Hei Arne! Det ser ut til at det har oppstått en visningsfeil på våre nettsider og det må vi bare beklage for! Priser for bruk i Norge med Talkmore Forhåndsbetalt har vi ikke gjort noen endringer på og 0,39kr per min/oppstart er fortsatt riktig pris. Gjerne send oss en e-post til [email protected] dersom du ønsker mer info om endringene vedrørende bruk i utlandet. Vi har også sendt saken videre slik at visningsfeilen blir rettet. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Jakob.