Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid vært kunde hos dere, veldig fornøyd men pris og abonnement, og de som jobber der. Ringer man veit du at du får den riktige hjelpen og hyggelige mennesker på jobb.
Hei Shukrije! Det er veldig kjekt å høre du har vært fornøyd kunde i lengre tid. Vi vil gjøre alt vi kan for at du forblir fornøyd i din tid videre med oss også. Takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en flott uke, hilsen Sebastian
Jeg har hatt abonnement hos Talkmore i mange mange år. Årsaken til at jeg har holdt til dem i så mange år er, deres priser, god kundebehandling og ikke minst god service. Jeg føler meg hjemme hver gang jeg er i kontakt med deres kundeservice. Det er trangt i telemarkedet, men i dag kan jeg ikke tenke meg å ha abonnement i et annet sted enn hos Talkmore.
Hei Mohammed! Tilbakemeldinger som dette varmer Talkmore-hjertet vårt. Det er utrolig kjekt å høre du har vært godt fornøyd med oss i lengre tid. Vi vil gjøre alt vi kan for at du forblir fornøyd i din tid videre med oss også. Takk for din tilbakemelding! Håper du får en flott uke, hilsen Sebastian
forståelsesfull og imøtekommende på telefon samtalen gikk smooth klart og tydelig
Heisann Roar! Det er veldig godt å høre du ble godt tatt i mot og er fornøyd med vår kundeservice. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin uke, hilsen Sebastian
Rask å komme i kontakt med. God service, og gode priser.
Heisann Rolf! Det er veldig kjekt å se du er godt fornøyd med vår kundeservice og prisene for våre tjenester. Takk for din tilbakemelding! Ha en flott uke, hilsen Sebastian
Har aldri truffet kundebehandler som var så hjelpsom og effektiv, å jeg er 53 år gammel… en sak som hadde plaget meg i 3 uker ble løst på 5 min. Takk Talkmore❤️
Heisann Linda! TIlbakemeldinger som dette setter vi stor pris på. Det er veldig kjekt å høre du fikk god hjelp og er fornøyd! Ønsker deg en flott uke, hilsen Sebastian
Jeg har oversikt over min abonnement og fakturer . Jeg får mer tid til å betale regninger og har ikke opplevd sperring på mobil.
Hei Kadra! Det er veldig kjekt å se du er godt fornøyd med oss og fikk den hjelpen du trengte. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Håper du får en fin uke, hilsen Sebastian
Ved overgang til Talkmore trengte jeg hjelp med å aktivere et av SIM-kortene til familien. Jeg fikk utmerket hjelp hos kundeservice, og på et øyeblikk var alt i orden 😊
Heisann Lars! Så utorlig kjekt å høre du fikk den hjelpen du trengte og er godt fornøyd. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Håper deres uke blir bra, hilsen Sebastian