Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket kundeservice, stabil leverandør som også er svært konkurransedyktig ulike produkter.
Hei Liss, Det er så hyggelig å få en så fin tilbakemelding fra en god kunde som deg! Jeg blir så glad for å høre at du er fornøyd med kundebehandlingen du har fått når du har vært i kontakt med oss. Håper vi får ha deg som kunde i mange år til. Takk for fine ord, og alle stjernene! Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Vennlighet og klare svar på spørsmålene. Kunskapsrik på sitt fagområde.
Hei Stein, Dette var utrolig hyggelig å høre! Jeg er glad du har hatt en god opplevelse når du har vært i kontakt med oss, og at du har fått gode klare svar på det du trengte hjelp med. Takk for fin omtale, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Hyggelig kundebehandler som foreslo hva jeg kunne gjøre for å få billigere månedspris
Hei Morten, For en utrolig hyggelig omtale! Det er så godt å høre at du fikk hjelp til å finne et abonnement som passer deg. Jeg er glad for at vi har gode kunder som deg, og vi setter pris på tilbakemeldingen din. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Dere har gode kundeservice og veldig vennlig å snakke med. Dere har veldig gode tilbud som jeg måte høre med dere to ganger om det stemte det dere sa. Jeg er veldig fornøyd med dere. Takk
Hei Alex, Jeg blir så glad for å høre at du har hatt en god kundeopplevelse hos oss. Vi setter stor pris på å ha deg som kunde, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få like god opplevelse i mange år til. Takk for fine ord. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Julia.
Ringte kundeservice for å få hjelp med et problem. Ble møtt med vennlighet, respekt og en fantastisk vilje til å ville hjelpe. Talkmore er det beste mobil og strømselskap jeg noengang har hatt. TUSEN TAKK!
Hei Bjørn, Så utrolig hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse da du tok kontakt med oss. Det er helt fantastisk at du ble møtt på denne måten, og det er alltid hyggelig å få tilbakemeldinger som dette. Vi setter stor pris på å ha deg som kunde hos oss. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
I dag måtte jeg søke hjelp hos kundeservice og ble møtt av en hyggelig dame som hjalp meg raskt, enkelt og greit. Tusen takk
Hei Britt, Dette var utrolig hyggelig å høre og akkurat sånn det skal være når du er i kontakt med oss. Jeg er glad du fikk hjelp med det du trengte, og at du hadde en positiv kundeopplevelse. Håper vi får ha deg som kunde hos oss i mange år. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Hver bidige mnd sendes det kun ut betalingsoppfordring. Alt er kommunisert i dialog på epost at det skal på avtalegiro. Skal være lagt inn, men faktura kommer aldri. Nå kommer plutselig brev om at abbonnement kan bli sperret om faktura ikke blir betalt.... Kan dere ikke sende ut den fordømte fakturaen først? Holdt på sånn siden jeg fikk abbonement. Men nå gidder jeg ikke mer. Appen er og helt håpløs. Det ble bytting. Aldri mer Talkmore
Hei Vidar, Dette hørtes jo ikke bra ut, og ikke sånn det skal være. Jeg ønsker veldig gjerne å få mulighet til å se over dette nærmere. Send meg en e-post på [email protected] så skal vi finne en løsning på dette. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.