Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Klar og rolig stemme til kundebehandler. Svarte klart og tydelig på mine spørsmål. Veldig bra😊👍
Heisann Arne! Det er helt supert at du er fornøyd med kundeservice og fikk svar på dine spørsmål :-) Tusen takk for en hyggelig omtale og 5 stjerner. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Jakob.
Som kunde og bruker av mobil og nett, setter jeg stor pris på å bli møtt med en vennlig og informativ samtale, slik jeg opplevde nå når jeg endret abonnementet ved å utvide det For meg skaper det en glede i hverdagen, så mange takk til Talkmore!
Heisann Berit! Selv takk til deg for en så hyggelig omtale! Det er virkelig godt å høre at du hadde en god opplevelse i kontakt med en kundebehandler hos oss :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Fikk ordnet det jeg skulle på få minutter. Og ikke lang ventetid på telefonen.
Heisann Christin! Hos oss er god og effektiv kundeservice noe vi brenner for og det er godt å høre at dette gjenspeiler seg hos deg. Tusen takk for en hyggelig omtale :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Jeg er generelt veldig fornøyd med Talkmore, både i forhold til dekning og mitt abonnement. De gangene jeg har kontaktet dem har jeg alltid fått god og rask hjelp. Jeg har vært Telenor-kunde i mange år og kunne aldri byttet tilbake etter min erfaring med Talkmore.
Heisann Heidi! Dette var en veldig hyggelig omtale å lese. Det at du er fornøyd med kundeservice, dekning og abonnementet ditt er jo bare helt gull! Vi skal fortsette å levere gode løsninger i mange år fremover :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Har fått god hjelp når eg har tatt kontakt. Det er viktigt😊
Heisann Magnar! Det er virkelig godt å høre at du er fornøyd med kundeservice og hjelpen du får, slik skal det alltid være :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Opplevelsen slik den utviklet seg i løpet av gårsdagen er svært frustrerende og helt uakseptabelt.
Hei Kurt! Det er godt å høre at du har vært fornøyd i mange år, men virkelig leit at du nå har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi ønsker selvfølgelig å finne ut av hva som har skjedd, og rette eventuelle feil. Hvis du kunne sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en beskrivelse, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Fantastisk veiledning og skikkelig hyggelig assistent som informert meg om hva jeg kunne gjør for og få mitt SIM-kort raskere, setter kjempe stor pris på slik info, og hun nevnte også hvordan man kunne spare litt penger ved verving helt genialt, slik info om ting skulle alle har hvert flinkere på. Ett stor takk, slike arbeidere burde virkelig satt pris på 🤩
Heisann Roy! Dette var skikkelig gøy å lese og her vil jeg takke for en veldig hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk god informasjon i kontakt med kundeservice og tips om verving :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.