Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Høflig kundebeh. Mitt spørsmål ble raskt undersøkt og besvart. Kbh kom m flere løsninger for mitt behov, slik at jeg kunne velge. Kbh hadde også til å høre på min tilbakemelding om at jeg syntes ventetida var altfor lang.
Hei Geirmund! Så bra at du fikk god hjelp når du var i kontakt med oss, slik skal det være! Det har dessverre vært litt ventetid i det siste, vi jobber med saken og håper det roer seg igjen veldig snart. Ønsker deg en fin desember, med vennlig hilsen Talkmore.
Jeg fikk eb god informasjon av en hyggelig dame ved overgang fra Telenor til Talkmore.
Hei Helge! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Så gøy å høre at du fikk god hjelp med overføringen, vi får håpe at du blir like fornøyd med abonnementet. Ønsker deg en fin dag videre, med vennlig hilsen Talkmore.
Vi ringte med flere spørsmål angående familie, internett, betaling og rabatter. Talkmore skjønte opplegget og min venninne ble veldig fornøyd. Bedre oversikt for foreldre slik at poden ikke kan bestillemer nett selv er noe å strebe etter. Takk for hjelpen.
Hei, Elisabeth! Så gøy å høre at din venninne ble fornøyd med samtalen og hjelpen hun fikk, slik skal det være. Det er mulig å aktivere en sperre som heter "Full Kontroll" på mine sider/app hvor blant annet sperre for kjøp av datapakker blir lagt på, dette vil jeg absolutt anbefale. Ha en fin dag, med vennlig hilsen Talkmore.
Kjøpte ny telefon A71. Den virket ikke. Filmen på dekselet var ikke tilstede. Seilet på boksen var brutt. Sender den tilbake for andre gang. Håper å få tilbake pengene. Med hilsen Alf L.
Hei Alf! Dette høres absolutt ikke bra ut. Vi håper at det ordner seg denne gangen. Om det ikke gjør det, så ber vi deg om å ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag :-)
Helt umulig å ringe de, man blir satt i telefonkø , etter telefonkø, etter telefonkø......
Hei Hans :-) Tusen takk for tilbakemeldingen din! Vi er enig at det har vært litt lengre ventetid i det siste, men vi har kommet med flere tiltak for å bedre dette. Ventetiden har allerede gått ned betraktelig, så du må gjerne forsøke igjen om du ønsker å komme i kontakt med oss. Det vil ofte være litt økt trafikk når faktura sendes ut (01. i måneden) og i lunsjtider, så om du forsøker å unngå dette tidsrommet så vil du komme gjennom raskt. Kan samtidig tipse om vår chatløsning som ligger på nettsiden! Ønsker deg en flott dag :-)
Veldig effektiv og god hjelp til å skifte abonnement. Kundeveileder brukte hodet, justerte dato for å unngå endetid i helg, sikker og stø veiledning hele veien. Veldig god kundeservice etter oppstart ifb spørsmål, kort ventetid og stort sett gode svar. Fikk ikke med 10GB i velkomstgave med en gang, men fort ryddet opp i andre henvendelse til kundeservice (kan unngås da det er en del av avtalen). Anbefaler alle som ikke har behov for ekstra dill å gå over til Talkmore. Masse GB for en rimelig penge
Hei :-) Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding og anbefaling, det setter vi stor pris på! Vi gleder oss til reisen videre! Ønsker deg en flott uke :-)
Telefon kundeservice: Gode rabatter, fleksibilitet, tydelig informasjon, enkle løsninger. Gode og hyggelige telefonselgere.
God dag Ingrid :-) Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en hyggelig omtale om oss! Punktene du nevner er deler av våre hovedverdier, så vi blir veldig glade når vi ser at det er slik du opplever oss. Vi håper på et hyggelig samarbeid videre. Håper at du får en fin dag :-)