Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig effektiv og god hjelp til å skifte abonnement. Kundeveileder brukte hodet, justerte dato for å unngå endetid i helg, sikker og stø veiledning hele veien. Veldig god kundeservice etter oppstart ifb spørsmål, kort ventetid og stort sett gode svar. Fikk ikke med 10GB i velkomstgave med en gang, men fort ryddet opp i andre henvendelse til kundeservice (kan unngås da det er en del av avtalen). Anbefaler alle som ikke har behov for ekstra dill å gå over til Talkmore. Masse GB for en rimelig penge
Hei :-) Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding og anbefaling, det setter vi stor pris på! Vi gleder oss til reisen videre! Ønsker deg en flott uke :-)
Telefon kundeservice: Gode rabatter, fleksibilitet, tydelig informasjon, enkle løsninger. Gode og hyggelige telefonselgere.
God dag Ingrid :-) Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en hyggelig omtale om oss! Punktene du nevner er deler av våre hovedverdier, så vi blir veldig glade når vi ser at det er slik du opplever oss. Vi håper på et hyggelig samarbeid videre. Håper at du får en fin dag :-)
Ble overfalt av en helt useriøs selger på gaten. Utrolig at det er lov😡. Bare lureri jo.
Hei Lc, Dette høres absolutt ikke bra ut, og det er ikke sånn vi ønsker at våre selgere representerer oss! Kan du ta kontakt med vårt kundesenter, slik at vi kan finne ut hvilket av våre salgsbyråer dette gjelder. Her ønsker vi i tillegg litt mer informasjon. Håper at du får en fin helg :-)
God dekning, gode priser men kunne vært litt mer data.
Hei Gry. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med våre produkt og at du har god dekning. Vi prøver hele tiden og levere produkter som kan passe alle, og endre vår portefølje. Ha en fin helg! Hilsen Talkmore
Endte opp med mange tusen lapper ekstra i regning etter jeg byttet til talkmore, heldigvis er det mange bra alternativer.
Hei Lars! Dette høres ikke bra ut, jeg vil anbefale deg å ta kontakt med kundeservice slik at vi kan få sjekket opp i dette. Uten videre informasjon så er det ikke så lett å si hva årsaken kan være - håper uansett at vi hører fra deg. Med vennlig hilsen Talkmore.
Super dekning og enestående kundeservice. Får aldri nei, uansett hva jeg spør om. I dette tilfellet var det ubetalte reininger helt tilbake til juni pga vanskelige livssituasjoner. Men ordnet seg uten å måtte sperre telefonen. Opplevelse av å være ønsket som kunde og dere har forståelse for at folk kan ha det vanskelig til tider men finner alltid en løsning. Takk, hilsen en veldig fornøyd kunde.
Hei Kåre! Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at du føler deg ønsket og at du får hjelp nå du trenger det - slik skal det være! Ønsker deg en flott uke, med vennlig hilsen Talkmore.
pengene trukket av(mer 2 000kr) når jeg ikke brukte deres tjeneste. Tjenestene ble ikke levert og pengene ble ikke returnert.
Hei Galina, tusen takk for din tilbakemelding :-) Dette høres veldig rart ut. Vi har ingen abonnementer som koster så mye, så din faktura skal ikke kunne bli så høy uten forbruk. Det er vanskelig å gi deg et godt svar uten å søke opp ditt telefonnummer. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter direkte om du ønsker at vi skal se på saken igjen, for vi ønsker absolutt ikke at du skal sitte igjen med et slikt inntrykk. Håper at du får en fin dag!