Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i mange år og er meget godt fornøyd med Talkmore som selskap Har alltid fått god og profesjonell hjelp de gangene jeg har hatt behov for det
Hei Sigfred! Takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du har hatt en god opplevelse som kunde hos Talkmore i mange år. Vår målsetning er alltid å gi profesjonell hjelp og støtte når du trenger det. Hvis du har flere spørsmål eller trenger assistanse, ikke nøl med å ta kontakt! Ønsker deg en strålende dag videre! 😊 Mvh. Halima
Problemet ble løst kjapt og ærlig. Spørsmålene jeg stilte ble svart på en slik måte at jeg kunne forstå. Det var også lett å følge kundeservice instruksjoner for å oppnå det jeg trengte å få oppnådd. Det som kan forbedres: problemet jeg hadde var at jeg måtte aktivere et nytt sim-kort. Jeg brukte det gamle sim-kortet for å ringe kundeservice, når de aktiverte det nye sim-kortet, skrudde også av det gamle. Det førte til at samtalen ble brutt med en gang. Jeg hadde flere spørsmål og måtte ringe opp igjen etter jeg byttet sim-kort. Kort sagt, vent med aktivering av sim-kort til hele samtalen er over og alt har blitt løst. Takk
Hei Jonathan! Takk for at du deler din erfaring med oss! Det er godt å høre at du fikk ærlig og rask hjelp, og at kundeservice kunne forklare ting på en forståelig måte. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din om sim-kort-aktiveringen. Vi skjønner at det kan være frustrerende å miste forbindelsen midt i samtalen, og vi vil ta dette med oss som et forbedringspunkt. Det er viktig for oss at kundene våre får en sømløs opplevelse, så vi vil se nærmere på hvordan vi kan unngå slike situasjoner fremover. Takk igjen for konstruktiv tilbakemelding, og ta gjerne kontakt om du trenger videre hjelp! Mvh. Halima 😊
Jeg ringte for å oppgradere mitt abonnement; fikk rask og effektiv hjelp, under 3 minutter.
Hei Leona! Takk for at du deler din opplevelse! Det er flott å høre at du fikk rask og effektiv hjelp med oppgraderingen av abonnementet ditt. Vi jobber alltid for å gi god service på kort tid, og det er fint å vite at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt hvis du trenger noe mer! Mvh. Halima 😊
Det var en utrolig hyggelig og dyktig kundebehandler jeg snakket med.
Hei Joakim! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er alltid godt å høre at våre kundebehandlere gir en positiv opplevelse. Vi jobber hardt for å yte best mulig service, og det gleder oss at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt om du trenger hjelp igjen! Mvh. Halima 😊
Alltid hyggelig kundeservice, enkelt å komme i kontakt. Oversiktlig app og nettside.
Hei Janne! Tusen takk for den positive tilbakemeldingen. Vi er utrolig glade for at du er fornøyd med både kundeservice og selvbetjeningsløsningene våre. Det at du også anbefaler oss er bare helt gull, det setter vi virkelig pris på :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Super kundeservice. Anbefales av meg, etter over 20 år som kunde
Hei Evy! Det at du har vært hos oss i over 20 år og legger ved en anbefalning er bare helt fantastisk. Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir fornøyd i over 20 år til. Tusen takk for fin tilbakemelding :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Fungerer utmerket og god kundeservice, har gode Telenor dekning
Hei Egil! Så godt å høre at du er fornøyd og opplever at alt fungerer som det skal. Slik ønsker vi alltid at det skal være :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.