Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk fantastisk veiledning da mms sluttet å virke. Nå fungerer det fint igjen. I tillegg en hyggelig kundeveilder. :)
Hei Liv! Det er flott å høre at problemene med MMS ble løst i kontakt med kundeservice. Det er jo i tillegg fantastisk å høre at du opplevde kundebehandleren som hyggelig, slik skal det alltid være når man ringer inn til oss :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
At det ikke skal være mulig å få mobilsvar til å ikke koble inn etter ett sekund, når man har e-sim i Apple Watch, er helt ubegripelig. Burde være mulig å enten slå av mobilsvar, eller utsette innkobling til telefonen har ringt iallefall 10 sekunder. Måtte slette tvillingsim for å kunne koble bort mobilsvar. For dårlig, Talkmore…!
Hei Jan, Det fullt mulig å endre på tiden det tar før anropet blir koblet til mobilsvar. Du må gjerne sende meg en e-post til [email protected], så kan jeg hjelpe deg med veiledning, eller så kan du følge veiledning fra denne linken: https://talkmore.no/privat/kundesenter/tjenester/mobilsvar/brukerveiledning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Fikk god og informativ hjelp av en blid og hyggelig mann. Problemet kunne ikke løses, men fikk god forklaring på hvorfor.
Hei Lisbeth, Dette er jo bare helt fantastisk at du ble god tatt i mot og fikk god informasjon og hjelp fra vår kundebehandler. Så synd å høre at problemet ikke kunne løses. Ta gjerne kontakt med oss igjen om det er noe mer vi kan hjelpe deg med i saken din. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Rask hjelp og fikk vite det jeg var på jakt etter. Dyktig medarbeider.
Hei Lene, Så utrolig godt å høre at du fikk hjelpen du trengte fra en av våre dyktige medarbeidere! Der er akkurat sånn vi ønsker det skal være. Takk for nydelig omtale. Ønsker deg en fin helg, hilsen Julia.
Flinke tålmodig faglig gode å snill😊trofast kunde jeg 😊ville aldri bytte
Hei Dida, Dette var utrolig hyggelig å lese! Jeg er så glad vi har gode og fornøyde kunder som deg, og jeg håper du forblir hos oss i lang tid. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Super dekning. Var viktig for meg å ha god dekning på hytta i Hedalen, da jeg er der mye..
Hei Elisabeth, Det er akkurat sånn det skal være! Jeg er glad du er fornøyd med dekningen vår. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Dere bør se på betalingsløsningene deres! Veldig merkelig at hvis en betaler uviten for mye på ett tidspunkt så blir ikke dette kreditert på neste faktura fordi du har efaktura! Når du har sagt opp ditt abonnement flere månder etter å ha betalt for mye blir du fortalt at de pengene bare er tapt. Snakket med kundeservice som ikke kunne gjøre noe og henviste til elendige vilkår! Eg var fornøyd med dere eg, byttet bare fordi eg fikk ett billigere tilbud som bare varer noen måneder, hadde tenkt å komme tilbake! Men med tapte penger og elendige service avslutningsvis kommer eg ikke tilbake med mindre dette skulle bli ordnet opp i og pengene kreditert!
Hei Vibecke, Dette høres merkelig ut! Om du har penger til gode liggende hos oss grunnet dobbel betaling av en faktura skal vi selvfølgelig hjelpe deg med dette. Send meg en e-post til [email protected] så hjelper jeg deg videre. Ønsker deg en fin dag, hilsen Julia.