Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk utrolig god hjelp til å finne rett abonnement for å redusere kostnadene til hele familien, serviceinnstilte og hyggelige 👍
Hei, Christer :-) Det var godt å høre at du fikk god og hyggelig hjelp med å redusere mobilkostnadene! Vi håper at du er like fornøyd på reisen videre. Kontakt gjerne kundesenteret på nytt om vi kan hjelpe med noe annet. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Victoria :-)
Jeg er en gammel kunde fra år 2002/2003. Dere promoterer på deres Talkmore sider om nytt abbonement eu+. Denne nyheten startet for 4-5 mnd tilbake. Jeg har hatt ekstra utland ganske lenge og er en gammel kunde, dere tilbyr ikke nye tilbud de kunder som har vært lojale kunder hos Talkmore. Her kunne vi ha spart 80 kr per mnd fra oppstartsdatoen for eu + abbonementet. Vi har betalt normale priser uten å ha visst om eu+. Dere pleier å sende nyheter på Email adresse eller sms som tidligere. Men når det kommer til slike tilbud så gjemmer dere info fra kundene, det hjelper ikke å bare unnskylde seg. Her ønsker jeg en plaster på såret ved at dere kan gi med rabatt fra deres tidligere mistagelser. Tusen takk!
Hei, Zmu! Dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected], så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og se om vi får rette opp i dette. Ønsker deg en fin dag, hilsen Victoria
Opplever at det er enkelt å være kunde hos TalkMore Bedrift. Vå kundekonsulent er femoverlent og pålitelig. Kundeservice funger meget godt. Mao. For oss som kunde så medfører samarbeidet lite administrasjon.
Heisann Tom! Så godt å se at kundeforholdet ditt holder seg enkelt. Det er en av verdiene vi jobber ekstra hardt for å opprettholde. Så dette skal resten av kontoret få se, så skal jeg gi beskjed til bedrifts-gjengen, slik at de får en velfortjent klapp på skulderen :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter
De jeg har snakket med hos dere har vært veldig imøtekommende og behjelpelige, og kommet med gode løsninger. Også er jo prisene deres også en medvirkende faktor. Og ververabatten så klart. Skal ikke kimse av 500 kr. 😄
Hei, Astasin! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding - det er så utrolig gøy å høre at du er fornøyd med oss som din mobiloperatør. Vi skal fortsette med å levere en stabil og god tjeneste i alle år fremover, det lover vi! :-D Ha en riktig fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.
Jeg en kunde hos talkmore over ti år har vervet mer en 10 stk kunder jeg har sagt opp min avtale de sender faktura fremdeles
Hei Sonny! Dette var utrolig leit å høre, vit at vi på ingen måte ønsker at våre kunder skal sitte igjen med den følelsen. Vi har veldig lyst til å sjekke opp i dette og komme frem til en god løsning, kan du sende oss en epost til [email protected] med telefonnummeret ditt og litt mer utfyllende informasjon? Da hører du fra oss, med vennlig hilsen Thomas.
Har vært kunde her i 14 år. Billige abonnement og med Telenor dekning, det kan jo ikke bli bedre.
Hei, Bent! Dette er som musikk for mine øre, tusen takk for tilbakemeldingen. Jeg kan garantere deg at vi skal fortsette å levere i mange år fremover :-) Håper du får en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas.
Jeg ringte og fikk svært god hjelp med mitt problem! Fantastisk service!
Heisann Audhild! Så godt å set at du fikk hjelpen du trengte når du var i kontakt med kundesenteret vårt. Vi jobber iherdig for å tilby den beste kundeservicen til våre kunder. Så vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen. :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.