Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De lurer deg med data. Har hatt Talkmore to ganger, og begge gangene mente de jeg hadde brukt opp dataen min etter en, en og en halv uke. Ene gangen stod simkortet i en Nokia 100 uten hele tiden, Nokia 100 har ikke datatilgang what so ever, og når jeg konfronterte de med det var plutselig dataen tilbake dagen etter.
Hei Bjørn, Takk for at du deler din opplevelse med oss! Det er leit å høre at du opplever det slik. Vi har ikke innsikt i å kunne spore hvordan mobildataen brukes. På er generelt grunnlag kan vi forklare hvordan forbruk fungerer. Det er ikke vi som lager forbruket, men det registreres direkte fra sim kortet. Noen apper oppdateres automatisk via mobildata, men dette kan du slå av under innstillingene på telefonen.Dersom dekningen på mobildata er sterkere enn wifi nettet vil telefonen automatisk bruke fra mobildata, som ofte fører til et høyere forbruk enn man vanligvis har. Derfor anbefaler vi å skru av mobildata helt når man ikke bruker det for å unngå at telefonen bruker det i stedet for wifi. Du kan se hvor mye de forskjellige appene bruker under innstillinger på telefonen. Dersom du har spørsmål eller trenger ytterligere informasjon kan du ta kontakt med oss på [email protected]. Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Quickly understanding the problem / issues and giving a good solution immediately
Hi Supriya! This is simply fantastic to hear! I am happy to hear that you are satisfied, and I will do everything I can to ensure that you have the same good experience for many years to come. Thank you for the kind words, we really appreciate it! Have a nice day! 💛 Mvh. Halima
Mycket bra service från kvinnan som behandlade mitt ärende .
Hei Jan, Vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å dele denne fine omtalen. Jeg er glad vi har deg som kunde hos oss, og jeg håper du forblir det i lang tid. Takk for fine ord og alle stjernene. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Jeg har hatt Talkmore i masse år. Kommer ikke til å bytte. Alltid hjelp å få når en ringer dit. Fantastisk kundeservice.
Hei Marianne, Dette blir jeg utrolig glad for å høre! Det er akkurat sånn det skal være. Tenk at vi har fått ha deg som god kunde i så mange år! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd i mange år fremover. Takk for kjempe fine ord. Vi setter stor pris på gode kunder som deg. Ønsker deg en helt nydelig dag, hilsen Julia.
jeg fikk hjelp til å aktivere et simkort som var blitt terminert da de ikke var blitt brukt på lenge.
Hei Harald, Dette er jo bare helt supert å høre! Så godt du fikk hjelp til å aktivere SIM-kortet på nummeret ditt igjen. Takk for kjempe hyggelig omtale. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Talkmore er opptatt av kunde tilfredshet. Et trygt og godt selskap som jeg og mine barn er meget fornøyd med. Priser på lik linje som de fleste og med meget god mobil dekning.
Hei Per, Dette var utrolig hyggelig å høre! Jeg er glad du har dette inntrykket av oss, og vi setter stor pris på å ha gode kunder som deg. Håper dere forblir like fornøyde i mange år fremover. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Flott service! Vennlig og rolig og informativ kundebehandler!
Hei Gunnar, Så utrolig hyggelig å høre om din gode erfaring fra da du var i kontakt med oss! Jeg er glad du fikk god hjelp og informasjon fra kundebehandleren du snakket med. Vi setter pris på å ha kunder som deg. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.