Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra å bruke Talkmore som abonnement. Jeg er veldig fornøyd med det og har brukt Talkmore i åtte år.
Hei Tesfaldet! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre at du har vært fornøyd med Talkmore i åtte år. Vi setter stor pris på din lojalitet og støtte. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh. Halima 💛
God service! Hyggelig kundebehandler med gode løsninger. :)
Hei Hilde! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Raskt svar. Hyggelig å prate med. Guide mej gjennom alt på en enkel måte.
Hei Tom! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du fikk raskt svar og hadde en hyggelig samtale med oss. Det er flott å vite at vi kunne guide deg gjennom alt på en enkel måte. Ha en fin 17.mai feiring! 💛 Mvh. Halima
Ble ringt av påtrengende selger, som ikke introduserte seg selv. Mente jeg hadde vært tidligere kunde hos telenor og derfor han ringte fra datterselskapet, selv om jeg aldri har brukt noe annet enn telia. Sa at telia kun hadde 2000 dekningsmaster og at han kunne tilby 10000 hos talkmore, prøvde å presse meg til å kjøpe ubegrenset data til 100kr mer enn jeg betalte idag og lovte meg mye bedre kvalitet. Selgeren var en 18 åring som ringte fra (anonymisert lokasjon), ble tydelig sint over at jeg ikke ville ha avtalen og spurte meg om fødselsnummeret mitt. Når jeg sa nei la han bare på uten å si hade, 2 dager senere ringt en annen selger "fra talkmore" som presenterte samme avtale som om jeg ikke nettop hadde sagt nei
Hei Fillip! Takk for at du deler din opplevelse med oss. Det er veldig beklagelig å høre om din negative opplevelse med våre selgere. Dette er absolutt ikke i tråd med våre verdier eller standarder for kundeservice. Vi tar slike tilbakemeldinger svært alvorlig og vil undersøke saken nærmere. Vi vil gjerne rette opp i dette og sørge for at slike situasjoner ikke gjentar seg. Vennligst kontakt oss direkte på [email protected] slik at vi kan få mer informasjon og hjelpe deg videre. Takk igjen for at du tok deg tid til å informere oss om dette.💛 Mvh. Halima
God kundeservice, fine priser og flink til å hjelpe deg!
Hei Andreas! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Godt fornøyd,god kundebehandling. Litt lang ventetid,men det må en nok tåle 🙂
Hei Geir! Takk for den positive tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er godt fornøyd med vår kundebehandling. Vi beklager ventetiden, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre responstider. Din tålmodighet er svært verdsatt. Hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med, er vi alltid her for deg. Mvh. Halima 💛
Nå teller vi bare timer til vi er kunde tilbake hos Talkmore, akkurat nå er det 20 timer. Pga. at vi gjorde endringer på vårt TV system i bobilen ble vi anbefalt Ice. Har nå brukt Ice i ca to mnd,r, helt grusomt, dårlig dekning, har kjørt langs hovedveien både i Norge og Sverige mellom nord og sør, masse og lange bruddstykker, har aldri sett 5G på våre telefoner, selv om vi (jeg og kona har 5G telefon). Ice sier at de også benytter Telia sitt nett, det har vi heller ikke sett, derimot Tele2. Ice er gode på å svare raskt på telefonen, men her stopper det, ingen løsninger, oppfatter manglende kompetanse, sier de skal ringe tilbake, men det har aldri skjedd i den tiden vi har vært kunde. Har tidligere vært kunde hos Talkmore i ca 6. - 7 år. Aldri opplevd noe sånt. Hvis Talkmore fortsatt er sånn som vi alltid har opplevd det, kommer vårt kunde forhold til å bli problemfritt!😃 Mvh Øystein
Hei Øystein, Tusen takk for at du deler din erfaring med oss, og velkommen tilbake til Talkmore! Vi er glade for å høre at du har valgt å returnere til oss. Det er trist å høre om de problemene du har hatt med dekning og kundeservice hos tidligere operatør, men vi er her for å sikre at du får en problemfri opplevelse igjen. Vi setter stor pris på lojaliteten din og din tillit til oss gjennom årene. Hvis det er noe som helst vi kan gjøre for å gjøre overgangen din så smidig som mulig, eller om du har spørsmål, er det bare å ta kontakt. Vi ser frem til å ha deg som kunde igjen! Mvh. Halima 💛