Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Familie abonnementet for to personer fungerte bra inntil november 2022. Jeg har to simkort og deaktiverte Talkmore sitt da vi forlot Norge på reise til Asia 23.november 2022. Dette har fungert utmerket med en tidligete leverandør. Min kone tok ut simkortet på sin telefon. Alle regninger på 349 ble betalt punktlig høsten 2022 og vi fulgte nøye med at datamengden ikke ble overskredet. I desember fikk vi faktura på kr 1448 med henvisning til datafeil hos Talkmore gjennom høsten og at overforbruk ikke hadde blitt registrert og fakturert. Jeg reklamerte på deres app, men meldingene ble slettet når jeg sendte dem. Muntlige klager ble avvist. Saken endte med inkasso da jeg nektet å betale. Samtidig kom et program på NRK Brennpunkt som nærmest slaktet Talkmore for mange lignende hendelser. Simkortet var fortsatt deaktivert i januar, februar og mars og fakturaer på rundt 700 pr måned fortsatte å komme. Klager ble ikke hensyntatt. Til tross for at Talkmore ikke ble brukt fra 23. November til 28. februar fortsatte regningene å komme uten at vi ble gitt muligheter til å klage. Vi ba om epostadresse, postadresse eller annen måte å kommunisere på da appen ikke fungerte på klager og reklamasjoner. På chat appen ble vi blankt avvist og da forsvant også alle muligheter for videre kommunikasjon da appen ble tatt ned. I mars mottok vi ytterligere faktura på ca 700 kr uten at nummeret hadde vært i bruk på nesten 4 måneder og etter at abonnementet var sagt opp. Vi vil hevde at Talkmore bevisst driver sin "butikk" på denne uredelige måten. Overfakturering og inkasso har blitt grei butikk for selskapet. Vi vil videre hevde at såkalte positive anmeldelser på internett blir produsert og publisert på falske premisser. Vennligst se Brennpunkt på NRK.
Hei Asgeir, Det er ikke gøy å se at du har hatt en såpass dårlig kundereise med oss. Det du skriver høres også litt rart ut, da det absolutt ikke er slik vi ønsker at kunder skal oppleve oss. Vi ønsker gjerne å se nærmere på denne saken og hadde satt stor pris på hvis du kan kontakte oss på [email protected] slik at vi får muligheten til dette. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Bytte fra onecall til Talkmore pga fri bruk i Tyrkia, dette varte ikke lenge og jeg anser dette som lokketilbud. Jeg kommer til å bytte til ett annet selskap så fort jeg har funnet ut av hva jeg vil ha.
Hei Vibe, Vi har full forståelse for at du er skuffet over dette. Vi hadde dette tilbudet en lenger periode men dessverre fant ut at vi måtte fjerne det pga. de høye kostnadene det medførte. Men vi har redusert priser for land i sonen som inkluderer Tyrkia slik at vi fortsatt vil ha lave utlandspriser for kunder som reiser der. Vi håper selvfølgelig du blir værende som kunde hos oss. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Inngikk avtale vedr. Pris på abonement,kjøp av telefon,forsikring og rentefri nedbetaling. Selger lovet rabatterte priser og gratis tjenester for deretter å be meg bestille gjennom nettbutikken til talkmore. Advarsel: selger følger ikke opp de avtalte vilkårene etter bestillingen nettsiden blir da gjeldende som avtale. Talkmore gjør ingenting med dette. Utrolig utspekulert Svindel med sluttkunde som offer. Styr unna!
Hei Robert, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å se at du hadde en såpass dårlig opplevelse med en av våre selgere. Dette er absolutt ikke slik vi ønsker at folk skal oppleve oss. Hvis du kunne kontaktet oss på [email protected] så vil vi gjerne se nærmere på saken og gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Jeg skal aldri komme tilbake. Jeg følger meg lurt. Dere burde ansette folk som er
Heisann Osman, Dette var veldig leit å høre. Vi ønsker selvfølgelig ikke at du skal føle deg lurt, og vil gjerne rette opp i situasjonen. Dersom du kan sende meg nummeret ditt og en kort beskrivelse av problemet til [email protected], skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning her. Ønsker deg en fortsatt god dag, hilsen Amalie
Vi har familie abonnement og er veldig fornøyde. Sparte oss mange kroner på og samle abonnementene. Lett og enkel nettside, der du raskt finner det du trenger innen abonnement ditt, ny telefon og tilbud.
Hei Ann, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Utrolig gøy å se at du og familien er fornøyde. Vi er stolte av nettsiden vår og de tilbudene vi har, og da er det veldig fint med gode tilbakemeldinger som denne. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Salgsstanden på Grorud var informativ og en god selger. Dem har gode rabatter med Trumf og OBOS hvilket gjør at vår totale pris blir lavere. Kundeservice var veldig hyggelig og hjelpsom med å guide meg gjennom å få lagt inn alle rabatter og opprettet profil. Alt i alt veldig fornøyd som ny kunde!
Hei Niklas, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Fantastisk å se at du fikk god hjelp av våre selgere. Vi er stolte av å kunne tilby så gode partnerrabatter og da er det veldig fint å se at du også er fornøyd med disse. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Hun jeg snakket med hadde god service var bli og hyggelig:) Ingenting å legge til som kan bli bedre. Hun gjorde alt det Hu kunne gjøre for å hjelpe meg så jeg er ganske fornøyd med det:)
Hei Kim, Fantastisk å se at du hadde en god opplevelse med vårt kundesenter. Veldig fint å se at du er fornøyd. Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus