Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Positiv og løsningsorientert medarbeider som ordnet et problem med internett
Hei Hans, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig godt å høre at du fikk god hjelp når du var i kontakt med kundesenteret vårt og at vi fikk løst problemet du opplevde med internett. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Svært imøtekommende kundebehandlere.Ikke lang ventetid for og komme gjennom.
Hei Signe, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi ønsker alltid å tilby effektiv og hyggelig kundeservice, og det er det så fantastisk å se at dette har vært din opplevelse. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Hadde et spørsmål og hun jeg snakket med var veldig hyggelig og hjelpsom, er meget fornøyd med Talkmore av flere grunner. At det er Trumfbonus er en ekstra bonus på et flott selskap.
Hei Monica, Det er helt fantastisk å høre at du fikk god hjelp når du var i kontakt med kundesenteret vårt og at du er godt fornøyd med oss. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
God hjelp av tålmodig og hyggelig person på kundeservice. Han så kjapt hva som var problemet og fikset det straks.
Hei Aase, Dette var utrolig hyggelig å lese! Det er godt å høre at du fikk god hjelp fra oss når du tok kontakt og at saken løste seg. Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Er usikker om Talkmore er billigst, men ved spørsmål eller problemer får jeg alltid ganske raskt tak i noen som viø og kan hjelpe meg.
Hei Dolf, For en fin omtale! Jeg er så glad du får hjelpen du trenger fra oss, og at du er fornøyd kunde! Jeg skal gjøre så godt jeg kan for at du skal få like god hjelp hos oss i lang tid! Ha en nydelig uke, hilsen Julia.
Forferdelig!! - styr unna!! Dørselger som ikke har ordnet med kansellering som avtalt, som førte til overføring til Talkmore mot min vilje. Jeg måtte selv ordne opp for å komme tilbake til min opprinnelige leverandør, brukte timesvis for å ordne opp i rotet. Fikk på toppen av det hele tilsendt faktura fra Talkmore måneden etter, SELV OM JEG ALDRI HAR VÆRT KUNDE DER! Igjen måtte jeg ordne opp selv, da selgeren ikke kunne gjøre det. Klagde til Talkmore, fikk beskjed om at dessverre kan feil skje - kompensasjon for tidsbruk får jeg ikke fordi jeg ikke er kunde hos dem. Skal ALDRI ha Talkmore!!
Hei Marit, Det er virkelig leit å høre om den dårlige opplevelsen du hadde med selger og problemene som oppsto med å kansellere overføringen til oss. Jeg ønsker gjerne å sjekke opp saken nærmere, så hvis du kunne sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer hadde det vært helt supert, så vil jeg gjøre alt jeg kan for å hjelpe. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Rebecca
Fikk god hjelp med problemet mitt dvs dekning av internett ,av en hyggelig dame.
Hei Helga, Så fantastisk å høre at du fikk god hjelp til å løse problemet da du var i kontakt med oss. Jeg er så glad vi har gode kunder som deg, og jeg håper du forblir kunde i mange år til. Takk for fin omtale. Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.