⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert desember 2024
Talkmore
5 061 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
5 061 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 13 mobiloperatører
89%
Utmerket
89% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 5 058 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
4 210
276
114
91
367
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Talkmore
Talkmore har 5 058 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svært misfornøyde

Omtale av  Vian A. H

Talkmore gir ikke fullstendig informasjon til kunden. De endrer abonnementet uten min samtykke, samt krever utbetaling for noe som man har ikke bet om. Jeg opplever det som svært urimelig.

Svar fra Talkmore
05.01.2021 14:26

Hei Vian! Huff så leit å høre at informasjonen ikke har vært tilstrekkelig i dette tilfellet. Vi ønsker alltid å ha fornøyde kunder og jeg vil veldig gjerne se nærmere på saken din slik at vi kan finne en god løsning her. Dersom du sender oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt og litt informasjon om saken så skal jeg ta å sjekke opp i dette med en gang. Ønsker deg en fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God kundeservice!

Omtale av  Jan

Hadde en utrolig fin opplevelse med kundeservice. Fikk den informasjonen jeg ønsket og med mer utfyllende svar.

Svar fra Talkmore
05.01.2021 14:26

Hei Jan! Dette er gøy å høre, slik skal det være! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg et riktig fint år, med vennlig hilsen Talkmore.

Dårlig info om mobilt bredbånd.

Omtale av  Alf R. O

Bruk av mobilt bredbånd har fungert som ventet, men da jeg skulle deaktivere abonnementet for en periode, så fikk jeg info om at det burde gjøres før ny måned startet. Det jeg ikke fikk beskjed om var at leie for ekstra datakort ville påløpe selv om jeg deaktiverte abonnementet. Jeg deaktiverte noen dager før månedsskifte i den tro at det ble deaktivert der og da. Jeg hadde bevisst brukt opp datakvoten for måneden siden det skulle fryses. Det som skjedde var at et modem sto med spenning på pga at jeg ikke var tilstede. Der var tydeligvis en liten aktivitet på det modemet frem til månedskifte pga et kamere som antagelig hadde en liten kommunikasjon mot modemet. Dette gav en uventet regning på kr130,-. Ikke store summen. Hadde jeg derimot deaktivert tidligere i måneden så hadde jeg fått en uventet regning på 1,- pr Mbyte. Snakker da om tusenlapper. Dette fordi data utover datakvoten automatisk blir fakturert UTEN at de spør om du vil kjøpe ekstra data. Det var en ubehagelig overraskelse, det var ikke noe Talkmore kunne gjøre med dette. Jeg vil være betenkt med å aktivere mitt mobile nettverk hos Talkmore igjen. Dette handler ikke bare om penger, men mest om Talkmore sin etiske forretningsvirksomhet.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:51

Hei og god dag Alf! Så dumt å høre at du har hatt en negativ opplevelse med tjenestene våre. Jeg kan starte med å si at når man deaktiverer abonnementet så vil det vare ut inneværende måned, om du deaktiverer det 5. 10. eller 30. så har du det uansett ut den måneden og vil ikke bli fakturert for abonnementet måneden etterpå. Det stemmer at datakortet fortsatt vil komme på faktura da det er en løpende kostnad, selv om bredbåndet er satt på pause. Vi kan selvfølgelig få kreditert og deaktivert denne tjenesten for deg. Når det kommer til bruk du har hatt utover inkludert så kan jeg betrygge deg med at vi har en makspris, pris er 0,99 kr pr MB, men man kan aldri bli belastet mer enn 49 kr pr døgn. Denne kostnaden starter automatisk når data er brukt opp, men man skal bli varslet at man er tom for data samt få informasjon rundt kjøp av tilleggspakker. Jeg tar gjerne en ekstra titt på denne saken om du sender oss en epost til [email protected] med bredbåndsnummeret ditt. Så håper jeg at du føler deg litt tryggere rundt gjenåpning av abonnementet i fremtiden. Med vennlig hilsen Thomas.

Troverdig

Omtale av  Dagfinn R

Opplever Talkmore som troverdige og holder det som blir sagt. De har en pris som for sine tjenester som for meg passer godt. Har hatt bedrift pakke via Telenor i mange år, og nå er jeg pensjonist. Var usikker på hvem leverandør jeg skulle velge. Det ble Talkmore, føler meg trygg på deres mobiltjenester.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:50

Hei, Dagfinn. Vi er opptatt av åpenhet og ærlighet når det kommer til betingelser på våre løsninger, så det er hyggelig å høre at våre kunder føler det samme. Vi setter pris på at du valgte å bli kunde hos oss. Med vennlig hilsen Mats

Service

Omtale av  Rune

Har ALLTID fått en god og fin service samt at det er hyggelige folk som jeg snakker med. 😊

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:50

Hei Rune :-) Så gøy å høre at du er fornøyd. Vi er opptatt av å hjelpe våre kunder på best mulig måte, så da er det ekstra hyggelig å lese at du er fornøyd med servicen. Håper at du får en superfin dag, hilsen Victoria :-)

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Suveren kundehjelp og flotte ververabatter og rimlige familiepriser

Omtale av  Jeanette B

Siden jeg ikke er så flink å ordne ting selv på nettet, så synes jeg det er suverent at jeg kan ringe dere, og dåkke hjelper meg med alt. Gode vernerabatter, familiepriser og bra mobilnettdekning er her også.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:50

Hei, Jeanette! Så fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte når du var i kontakt med oss. Vi er opptatt av å kunne tilby våre kunder gode løsninger og fordeler, så det er hyggelig å høre at disse faller i smak. Med vennlig hilsen Mats

Kundeservice

Omtale av  Anne L

Hjalp noen andre med Talkmore abonnement, vedkommende hadde mistet pin og puk koder. En hyggelig dame på kundeservice ordnet dette fort og enkelt.

Svar fra Talkmore
11.01.2021 13:50

Hei, Anne! Så fint å høre at dere fikk den hjelpen som var nødvendig. Man kan alltid finne oversikt over pin og puk-koder på min side via våre nettsider også. Med vennlig hilsen Mats

Talkmore har 5 058 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Talkmore mener
Har tilegnet profilen
Talkmore deltar på Bytt.no

Talkmore har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Talkmore besvarer omtaler

Talkmore har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Talkmore henter ikke inn tilbakemeldinger

Talkmore benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR