Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Siden jeg ikke er så flink å ordne ting selv på nettet, så synes jeg det er suverent at jeg kan ringe dere, og dåkke hjelper meg med alt. Gode vernerabatter, familiepriser og bra mobilnettdekning er her også.
Hei, Jeanette! Så fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte når du var i kontakt med oss. Vi er opptatt av å kunne tilby våre kunder gode løsninger og fordeler, så det er hyggelig å høre at disse faller i smak. Med vennlig hilsen Mats
Hjalp noen andre med Talkmore abonnement, vedkommende hadde mistet pin og puk koder. En hyggelig dame på kundeservice ordnet dette fort og enkelt.
Hei, Anne! Så fint å høre at dere fikk den hjelpen som var nødvendig. Man kan alltid finne oversikt over pin og puk-koder på min side via våre nettsider også. Med vennlig hilsen Mats
Jeg synes at dere har gode medarbeidere på kundeservice som for står hva kundene ønsker åfå svar på! Hurra for kundeservicen! Jeg synes dere er bedre enn telenor som jeg hadde før! Billigere enn Telenor er dere også!
Hei, Per! Hos Talkmore brenner vi for god kundeservice og gode kundeopplevelser, så vi sette stor pris på slike tilbakemeldinger. Det er godt å høre at du er fornøyd med både løsningen og hjelpen du har fått hos oss. Med vennlig hilsen Mats
The whole family has talk more. The dekning is very very poor where I live. We have to go to the balcony to be able to make a call. I have been sick these days and had to isolate myself at a room. I got very sick today and in order to contact 113, I had to open the window and go up something to be able to get a poor connection from the top of the window. It was a terrible experience for a sick person who needed emergency help. Unfortunately no one can call me now since I am isolated at one room. The room is in the first floor ( so no underground floor, very normal room). Close friends/family know how fucked up is my dekning and therefore they use other internet-based services to contact me. I will change my operator the first thing after I got a bit better.
Hello! I'm sorry to hear that you are experiencing bad coverage. We use the same mobile network as Telenor, so the coverage should be good most places in Norway. You can contact our customer support by phone or chat, and we will investigate the problem and see if there is anything we can do. We wish you the best! Sincery Talkmore Customer Support
Talkmore lytter og gjør sitt beste for at du skal bli fornøyd.
God lørdag :-) Tusen takk for snille ord, det setter vi stor pris på. Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode intrykket fortsetter! Ønsker deg en strålende helg, hilsen Victoria
Opplever kundesenteret som meget hyggelige, hjelpsomme og løsningsorientert
Hei Svein! Tusen takk for veldig fin tilbakemelding. Dette er noe vi har stort fokus på og syntes det er er veldig gøy når kundene våre også opplever oss som hjelpsomme og løsningsorienterte. Ønsker deg et flott år, med vennlig hilsen Thomas.
Ikke fleksible nok jeg måtte betale hele måneden da jeg skulle bytte og er Veldig dyrt
Hei Patricia! Dette var veldig leit å høre. I og med at vi ikke har bindingstid, så betaler man ut inneværende måned ved oppsigelse/utportering. Dersom du byttet operatør tidlig i måneden så skal jeg se om det er noe vi kan gjøre i dette tilfellet. Ta kontakt med oss på [email protected] med mobilnummeret dette gjelder så skal jeg se nærmere på saken din. Ønsker deg en fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.