Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I påvente av ny leverandør av internet i huset brukte vi mobiltelefonen som server. Datakontrollen dvs. hvor mye data vi brukte fungerte ikke. Dette på grunn av at serverne til Telenor var nede i helga og vi ble lurt til å tro at vi hadde masse data selv om databruken hadde kreert et overforbruk. I telefonsamtale med Talkmore på mandag fikk vi vite dette. Overforbruket vill gi en faktura med overforbruk ut over fastbeløpet til abonnementet. Dette var ikke Talkmore sin feil. Men Talkmore tok ansvar og slettet overforbruket og ikke nok med det. Vi fikk 1 Mb i gave fra dem :) Dette er et bevis på at engler jobber flere steder... også hos Talkmore kundeservice. Man kan tro alt er datamaskinbasert i disse dager... men det finnes fortsatt snille mennesker "i den andre enden" (Beviset på dette er at en datamaskin, ikke har følelser) Tusen takk for utmerket kundeservice.
Har inntrykk av at taksameteret går løpsk. Sofistikert lurendreieri som ingen bør bite på.
Da det ble litt krøll med bestillingen, var de superraske å ordne opp. Ble til og med oppringt av kundeservice senere på dagen som lurte på om alt var greid ut. Takk!
Jeg opplever at Talkmore gir utmerket service. Hyggelig og hjelpsomme kundebehandler som lyttet til mine behov, og ikke forsøker å pakke på ekstra unødvendigheter.
Jeg har vært kunde bare kort tid, men jeg er fornøyd med pris og dekning.
Talkmore er best!! De er billige, har full dekning, og en fantastisk kundeservice.
Her får jeg akkurat det jeg er ute etter, kjempebra service, forståelig svar og utrolig god hjelp, av min erfaring er dette det beste og billigste å ha Talkmore.