Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har positive erfaringer med Talkmore. Vennlig og god kundeservice ved spørsmål.
Hei Jon! Så fint å høre at du har positive erfaringer med oss, det er slike tilbakemeldinger som motiverer oss til å gjøre den beste jobben vi kan! Tusen hjertelig takk :) Med vennlig hilsen Eline
Her har alle tid. Finner løsninger. Hjelper til. Kommer med forslag og alt løser seg. 😊 Blir glad av slikt. 🌺
Hei Laila! Tusen takk for en utrolig hyggelig omtale. Slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Vi lover å fortsette med god service i alle år fremover :-) Med vennlig hilsen Thomas.
Jeg liker talkmore men på bursdagen min fikk jeg en fin melding og at jeg hadde fått 1 gb data på mitt abonnement så prøvde jeg å skru det på men funka ikke, samme med min familie
Heisann Katrine! Så flott å se at du liker Talkmore. Jeg skjønner at det ikke er så nyttig med en bursdagsgave som du ikke kunne få brukt. Kunne du sendt oss nummeret ditt til [email protected] så skal jeg se om jeg får ordnet opp i det her for deg :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Hyggelige folk. Fikk all den hjelp jeg trengte. 😊
Heisann May! Dette var jo bare helt topp! Det kan jo ikke bli stort bedre enn dette, tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi setter virkelig stor pris på det. Ha en god dag videre, hilsen Petter :-)
Akkurat slik du ønsker å bli behandlet når du har et 'problem'. Hyggelig og snartenkt medarbeider som fant ut hva som var best der og da. Sjonglerte litt for å jeg skulle få det gunstigst mulig. Terningkast 6.
Hei Kjell! Dette er jo helt fantastisk å lese, og akkurat slik vi ønsker at vår kundeservice skal være. Vi er veldig glad for at du fikk god hjelp. Da en fin dag videre og en super helg, hilsen Jørgen!
Betaler for 150mbps. Får ikke høyere enn 29-32mbps. Bor 200 m fra masten. Og har testet it dette flere steder , men like dårlig! Skuffende…
Hei Thomas! Dette var leit å høre. Vi kan ikke alltid garantere at hastigheten er den samme som abonnementet til en hver tid, men vi skal naturligvis gjøre vårt beste for å finne ut årsaken til dette. Om du sender oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt så skal vi gjøre alt vi kan for å rette opp i dette og finne ut hva som er grunnen til din hastighet. Med vennlig hilsen Thomas.
Er du lei av dårlig kundeservice? Bli Talkmore-abonnent! Kan ikke bli bedre/enklere enn hos Talkmore! Og i tillegg har de mange andre fordeler...strøm, mobilt bredbånd og Trumf-poeng. Sjekk det ut!
Hei Einar! Dette var en meget smigrende omtale, vi må virkelig takke deg for utrolig flotte ord. Her kunne ikke blitt mer enige med deg :-D Ha en riktig fin helg når den tid kommer, med vennlig hilsen Thomas.