Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige folk. Fikk all den hjelp jeg trengte. 😊
Heisann May! Dette var jo bare helt topp! Det kan jo ikke bli stort bedre enn dette, tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi setter virkelig stor pris på det. Ha en god dag videre, hilsen Petter :-)
Akkurat slik du ønsker å bli behandlet når du har et 'problem'. Hyggelig og snartenkt medarbeider som fant ut hva som var best der og da. Sjonglerte litt for å jeg skulle få det gunstigst mulig. Terningkast 6.
Hei Kjell! Dette er jo helt fantastisk å lese, og akkurat slik vi ønsker at vår kundeservice skal være. Vi er veldig glad for at du fikk god hjelp. Da en fin dag videre og en super helg, hilsen Jørgen!
Betaler for 150mbps. Får ikke høyere enn 29-32mbps. Bor 200 m fra masten. Og har testet it dette flere steder , men like dårlig! Skuffende…
Hei Thomas! Dette var leit å høre. Vi kan ikke alltid garantere at hastigheten er den samme som abonnementet til en hver tid, men vi skal naturligvis gjøre vårt beste for å finne ut årsaken til dette. Om du sender oss en epost til [email protected] med mobilnummeret ditt så skal vi gjøre alt vi kan for å rette opp i dette og finne ut hva som er grunnen til din hastighet. Med vennlig hilsen Thomas.
Er du lei av dårlig kundeservice? Bli Talkmore-abonnent! Kan ikke bli bedre/enklere enn hos Talkmore! Og i tillegg har de mange andre fordeler...strøm, mobilt bredbånd og Trumf-poeng. Sjekk det ut!
Hei Einar! Dette var en meget smigrende omtale, vi må virkelig takke deg for utrolig flotte ord. Her kunne ikke blitt mer enige med deg :-D Ha en riktig fin helg når den tid kommer, med vennlig hilsen Thomas.
Jeg har vært kunde hos Dipper fra de startet og vært svært fornøyd. De har hatt slagordet "Du skal være kunde fordi du vil, ikke fordi du må" Etter at de ble slått sammen med Talkore og nå heter Talkmore bedrift er opplevelsen dessverre helt forskjellig. De valgt å gjøre seg utilgjengelig per telefon. Jeg har brukt timer på å skifte simkort i en telefon og tre datamaskiner. Appen fungerer ikke, og det er umulig å vite hva som er er hva av simkortene. " Datakort1 Datakort2 osv... ingen nummer eller sporbarhet. Det er heller ikke mulig å aktivere kort i appen. Kun si opp kort, men aner ikke hva jeg sier opp uten referanse? Jeg har forsøkt å ringe, men der er det kø. De har vente "musikk" som spilles av og denne er helt for j.... høy og skjærende. Bruker jeg headsett blir jeg hørselskadd, og setter jeg den på høytaler forstyrrer jeg kollegaer! Det er helt ubegripelig at de gjør dette i 2021! Jeg har forsøkt chat, og her blir det en ørkenvandring for å skrive alle sim nummer på 20 tall på gamle fem sim kort og fire nye sim kort med diverse forklaringer. Jeg spurte om de kunne ringe meg opp for å ordne dette men der var svaret NEI! Jeg har fortsatt ikke fått simkort til å virke og mer eller mindre gitt opp hele Talkmore! Det som før var en enkel sak har nå blitt et problem når Talkmore ikke respekterer en bedriftskundes tid! Da spiller det ikke rolle om det koster 499,- eller 699,- når det blir mye tapt arbeidstid som koster mye mer!
Hei! Det er veldig leit å lese at du ikke har en like god opplevelse av Talkmore Bedrift som du hadde med Dipper. Vi kan betrygge med at vi er de samme gjengen som jobbet i Dipper, som nå jobber for Talkmore Bedrift. Vi tar alle tilbakemeldingene dine med det største alvor, og beklager så mye for at det har vært vanskelig å komme i kontakt med oss. Nå ønsker vi også veldig gjerne å hjelpe deg slik at du kommer på nett igjen. Send en e-post til [email protected] med ditt mobilnummer, så skal vi få ringt deg opp for å finne en god løsning. Med ønsker om en god helg, Hilsen Thea
Jeg har hatt Talkmore siden jeg kan huske. Jeg kan på det sterkeste og anbefale Talkmore. Det er rimelig og den kunde behandlingen man får når man ringer er vanvittig bra. Velg Talkmore👍
Hei Renee! Wow, dette var jo bare helt magisk å lese! Tusen takk for omtalen. Vi skal gjøre alt vi kan for at du blir like fornøyd fremover :-D Med vennlig hilsen Thomas.
Får veldig god service. Vennlig å snakke med dem. Kan forandre datoer på betaling til en annen dato. Tror jeg ikke kan huske noe annet som er bra. Jeg er fornøyd.
Heisann Rita! Dette var jo bare helt topp å se! Vi prøver å holde ting enkelt, så da er muligheten om å kunne endre forfallsdato greit å kunne tilby. Ha en flott dag videre, hilsen Petter :-)