Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greit og redelige svar . Godt fornøyd . Fortsetter med mitt abonnement .
Hei Gunnar! Tusen takk for de hyggelige ordene! Vi er glade for å høre at du er fornøyd og setter pris på våre svar. Det er supert at du ønsker å fortsette med abonnementet ditt – vi lover å fortsette å gi deg god service og noen ekstra smilefjes på veien! Husk at nå har vi jubileumsfest! Verv en venn til Talkmore så får dere begge 1000,– i fratrekk på mobilfakturaen! Jo flere du verver, jo mer sparer du! Ha en strålende dag, med vennlig hilsen Kristina
For dyrt og lite data.er for seint og komme med bedre tilbud etter at eg har byttet til andre
Hei Yngve! Takk for at du deler din ærlige tilbakemelding med oss. Vi beklager at du føler våre priser og datamengder ikke var tilstrekkelige. Når det gjelder å komme med bedre tilbud etter at du har byttet, ser vi det som et klassisk tilfelle av "for sent til festen" – vi skulle nok hatt en bedre GPS! Vi håper at du gir oss en ny sjanse i fremtiden. Ha en strålende helg, og husk at dørene våre er alltid åpne for deg. Med vennlig hilsen, Kristina
Høflighet, kunnskap, kyskhet i talen er verdifulle hos Talkmore kundeservice.
Hei Artin! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Mvh. Halima 💛
Skulle bestill et datasimkort, ringte kundeservise, svarte med en gang i forhold til de fleste andre der du er nr 18 i køen. Fikk hjelp iløpet av et halvt minit, fantastisk service!!!
Hei Viggo! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg med å bestille Data-SIM raskt og effektivt. Vi håper du fortsetter å ha en positiv opplevelse med oss! 💛 Mvh. Halima
God service, hyggelig kundekonsulent. Problemet med ruter ble løst fort og greit. Kan anbefales
Heisann Per! Takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Vi er glade for at du er fornøyd med servicen vår og at vi kunne hjelpe deg raskt med ruteren. Våre kundekonsulenter blir alltid glade for å høre at deres innsats blir satt pris på! Ha en fortreffelig helg, med vennlig hilsen Kristina
Skulle forandre på et mobilabb. Traff på en meget hyggelig person som ordnet alt uten problem med det samme. Fint å treffe på slike personer som ønsker å hjelpe. Det beste anbefalinger gis herved.
Hei Erling! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk helg når den kommer! 😊🌟 Mvh. Halima
Litt dyr, håpløst å komme gjennom for å få hjelp (men veldig god service når må først får kontakt)
Hei hei Edvin, Takk for tilbakemeldingen din. Vi setter stor pris på både ris og ros, da dette hjelper oss med forbedring. Vi beklager at du opplever at det er vanskelig å komme i kontakt med oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre tilgjengeligheten og redusere ventetiden for våre kunder, men det er supert å høre at du er fornøyd med servicen du mottar når du først får kontakt. Når det gjelder prisene våre, streber vi etter å tilby konkurransedyktige og rettferdige priser for våre tjenester. Vi vil gjerne undersøke om det finnes et abonnement som kan passe bedre for dine behov og budsjett. Ha en super helg, med vennlig hilsen Kristina