Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Møtte svært hyggelig og positiv kundebehandler, løste saken raskt etter å ha beskrevet problemet.
Hei Olaf! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin uke! 💛 Mvh. Halima
Jeg har vært kunde hos Talkmore (TM) i en årekke; mobil og mobilt bredbånd. Min erfaring er at TM er pålitelig både med hensyn til produker og kundebehandling. Jeg er spesielt fornøyd med deres kundebehandling; vennlig og løsningsorientert. Det er godt mulig det finnes enkelte aktører i markedet som er noe billigere enn TM. Men for meg betyr god kundeservice ganske mye, og jeg er derfor villig til å betale det litte ekstra for det jeg vet (!) er god kundeservice hos Talkmore.
Hei Odd! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fin uke! 😊🌟 Mvh. Halima
Talkmore evaluering burde vært minus 1. Dette er et selskap som behandler kunder dårlig, øker priser i hytte og pine og rett og slett på grensen til, svindel av kunder Talkmore er lureri. Styr unna. Ble lovet rabatterte priser, i stedenfor øker de prisene. Useriøst. Vært kunde i 10 år. De burde heller premiert med en ekstra rabatt og sette pris på kunder.
Hei E.U! Takk for din tilbakemelding og dessverre en uheldig kundeopplevelse! Vi tar dine bekymringer på alvor og jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og tilbud. Vi setter stor pris på din lojalitet som kunde i 10 år. Vennligst kontakt vår kundeservice på [email protected] slik at vi kan diskutere dine bekymringer nærmere og finne en løsning sammen. Ønsker deg en fin uke! 💛 Mvh. Halima
Kommer raskt i kontakt med kundebehandler som er positive og yter god service. Sitter igjen mef bare positiv opplevelse
Hei Svend! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fin uke! 😊🌟 Mvh. Halima
Skifter til Talkmore nå, etter å ha hatt Phonero/Telia gjennom jobben. Raskt, effektivt og hyggelig kundeservice. Bra dekning, ok datapakke til grei pris. Bruker også mobilt bredbånd i garasjen til Elbilen på datatvillingkort.
Hei Oystein! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg.Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! 💛 Mvh. Halima
Får raskt raskt i support på telefon og hjelp med det man lurer på!
Hei Ylje! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk helg når den kommer! 😊🌟 Mvh. Halima
Jeg fikk svar at det ikke er oppsigelsestid, ingen bruddgebyr, heller ikke bindingstid på mitt abonnement. Det er slik jeg vil ha det. Fri mann, og satser på at jeg skal bli her lenge 👍
Hei Willy! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima