Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God dekning i Oslomarka. God og rask kundebehandling, gode tilbud
Høy Øydis! En god tur i marka blir enda bedre med god dekning! Det er godt høre at du er fornøyd med både dekning og kundeservice :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Vi byttet nylig til Talkmore. 1. Selgeren sa at "Skyen" til Telenor fulgte med, og med ubegrenset lagringsplass for bilder. Vi ringte igjen for å sjekke, og selgeren bekreftet. Det viste seg at bare 2G var tilgjengelig ettter at min kone la ut bilder. Så var det full stopp. 2. Den første fakturaen viste at en av tjenestene var priset 20kr høyere enn det selgeren hadde avtalt. 3. Det tok en del tid før vi fant nummeret til helpdesken til Talkmore, men, etter å bladd oss gjennom diverse reklame så fant vi nummeret; Vi ringte og snakket med en helpdeskmann, han sa han skulle sjekke, og ringe tilbake. Dette var for 3-4 dager siden, og vi venter fremdeles på oppringning. (Derimot fikk vi straks etterpå en sms med spørsmål om hva vi syns om siste samtale med Talkmore, - og jeg ba dem snakke med han jeg nylig hadde snakket med, der også selgeren var navngitt). Sorry, Talkmore - hvis det er slik dere driver "butikk" så blir det i framtida uten oss.
Hei Tor! Dersom du har hatt Min Sky inkludert i abonnementet ditt hos Telenor, vil jeg nok tro at denne avsluttes ved overføring til en annen operatør. Det skal fortsatt være mulig å betale for tjenesten uten å være Telenor kunde. Dette burde selger ha informert deg om, og det er beklagelig at dette ikke ble gjort. Dersom du har fått feil pris hos oss, ønsker jeg gjerne å sjekke opp i dette. Kunne du sendt meg telefonnummeret dette gjelder til [email protected], så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Jeg har Internett alle steder i Norge, og utenfor Norge.
Hei, Oleksandr! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er utrolig glad for å høre at du opplever god dekning både i Norge og utenfor Norge. Ønsker deg en fantastisk helg videre, hilsen Julia.
Har blitt veldig dyrt abonnement nå jeg har vart lenge kunde hos Talkmore jeg har vart fornøyd alltid men i de siste Talkmore har blitt dyrt
Hei, Barham! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Vi har fokus på kvalitet og gode fordeler, noe som også reflekteres i prisene. Som Talkmore kunde får du gode rabatter gjennom våre samarbeidspartnere som jeg anbefaler deg å undersøke. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Ringte for å evt bestille mobilabonnement. Ble møtt vennlig, serviceinnstilt og selger var også svært løsningsorientert om hvordan ordne dette på en god og bra måte for meg som kunde.
Hei, Gry! Tusen takk for at du deler denne flotte tilbakemeldingen. Det er en glede å høre at du opplevde god service og fikk hjelp på en måte som passet dine behov. Jeg setter stor pris på å få møte kunder som deg og bidra til en enkel og god opplevelse. Ønsker deg en fantastisk dag videre, og takk for at du valgte oss! Hilsen Julia
Snakket om abonemangem og fakturaene så kundebehandler fra Talkmore fikset alt med stor vennlighet og tålmodighet jeg er veldige fornøyd jef er kunden nesten 10 år og er veldige fornøyd takket de snille gutter og jenter som er veldige service innstilt. Tussen Tussen Takk
Hei, Fatimakhatcieva! Tusen takk for den varme tilbakemeldingen. Det gleder oss å høre at du er fornøyd og har fått god hjelp med abonnementet og fakturaene. At du har vært kunde hos oss i nesten 10 år betyr mye, og vi setter stor pris på tilliten din. Vi skal fortsette å være her for deg med vennlighet og serviceinnstilling – takk for at du deler så fine ord med oss. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Julia
Ringt inn for mobilabonnenter som jeg synes var feil etter jeg tegnet hos Talkmore, kunderservice var veldig hyggelig og fant fort bra løsning forløpende så vi blir fornøy🤗🤗👍
Hei, Hanh! Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Så godt å høre at vi kunne hjelpe deg med abonnementet, og at du fikk en løsning som gjør deg fornøyd. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevelsen din – det betyr mye for oss! Ønsker deg en fantastisk dag videre! Hilsen Julia