Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei pris og rask kundebehandling når jeg hadde spørsmål ang mine abonnement
Hei Roger! Takk for at du tok deg tiden til å skrive en tilbakemelding til oss :) Så godt å høre at du er fornøyd, vi prøver alltid å være så raske vi kan! Ha en fin dag og et godt nyttår! Med vennlig hilsen Tine :)
Du har respektable ansatte og gode forfremmelser, og dine ansatte kan mer enn ett språk, spesielt ettersom jeg er ny i Norge.Den ansatte snakket til meg på arabisk og norsk på en respektfull måte og overbeviste meg om å være din kunde.Han svarte min samtaler på ferier og etter jobb
Hei Mohammad! Så godt å høre at du hadde en så god opplevelse, vi prøver å strekke oss langt for kundene våre og det er bra at du sitter igjen med samme følelse! Ha en fin dag og et godt nyttår! Med vennlig hilsen Tine :)
Kundebehandler var svært hyggelig. Raske svar uten noen form for tvil. Er ikke tvul, Talkmore er stedet.
Hei Jan! Dette liker vi å høre, takk for at du tok deg tiden til å skrive en tilbakemelding til oss :) Så ønsker vi deg en fin dag videre og et godt nytt talkmore-år! :) Med vennlig hilsen Tine :)
Svart Fornøyd har vært kunde i flere år. Men litt for dyrt
Hei Suad! Så fint å høre at du er fornøyd med oss, det setter vi stor pris på. Vi ser gjerne nærmere på abonnementet ditt om du tar kontakt med kundeservice 😊 Vi ønsker deg et riktig godt nyttår, med vennlig hilsen Thomas.
Veldig kort ventetid for å få kontakt på telefon og veldig imøtekommende medarbeider 🙂
Hei Rainer! Takk for at du tok deg tiden til å skrive en tilbakemelding til oss :) Vi har ingen tid å miste når det kommer til kundene våre vettu! Ha en fin dag og et godt nyttår! Med vennlig hilsen Tine :)
Det er billigere og bedre enn andre selskaper. Det er enkelt for menn å ringe og de løser problemet raskere enn andre selskaper.
Hei Mehrzad :) Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding her, her kan hvem det måtte være ringe inn så prøver vi å hjelpe så kjapt vi kan! :) Ha en fin dag og godt nyttår!
Fulgte ikke opp avtalen som ble inngått ved opprettelse av abonnement. Ved henvendelser i etterkant inngår vi nye avtaler, som igjen blir brutt. Gav heller ingen tilbakemelding om at de ikke lenger ville følge opp den nye avtalen som ble inngått. Det fant jeg ut etter fem telefoner til selskapet. Lite imponert!
Hei Tk. Huff, dette høres jo ikke bra ut i det hele tatt. Vi ønsker på ingen måte at dette er inntrykket du skal sitte igjen med etter å ha blitt kunde hos oss. Vit at vi tar dette på største alvor og ønsker kun å få rettet opp i saken. Hvis du får sendt oss en epost til [email protected] så skal vi undersøke dette nærmere og gjøre alt vi kan for å finne en god løsning for begge parter. Med vennlig hilsen Thomas.