Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har allerede gjort det!! Svært dårlig dekning i høyfjellet. Mine venner bruker Telia og har ingen problemer.
Fikk beskjed om at kobbernettet skul legges ned Men skulle få mobilnett i stedet til litt høyere pris, men ble nesten 200 kr dyrere. Kunne ikke levere høyere hastighet. I ukedagene går det litt bedre men i helgene er det veldig opp og ned. Det er allerede fult på denne masta selv om den er forholdsvis ny. Bygger nytt som har for liten kapasitet i tillegg til dårlig dekning. Blir ikke noen langvarig kunde hos Telenor nei.
Brukes på hytta i Mandal og erfarer at dekning ofte faller ut. Ikke stabilt og bruker masse tid på å klage uten at det hjelper besynderlig.
Hadde noe vært bra så skulle jeg skrivd det, Men min mening er at telenor bare er søppel! 😡 Folka bryr seg kun om penger, driter fullstendig i kundene sine og gidder på ingen måte å yte noen som helst form for service! Aldri vært så missfornøyd med operatør noensinne!! 😡😡😡 Hvis noen trenger mer info så send gjerne en melding til (anonymisert), så skal jeg fortelle!
Jag tycker det helt vansinne att dom äldre i Norge som knappt ringer och inte bruker data fortsatt betalar 499:- i månaden för sina abbonomang hos telenor. Detta är scam!
Jeg ringte kundeservice for å høre om mobiltbredbånd til huset, og om det var mulig å få twe pakke fra dem også. Fikk beskjed at det gikk helt fint. Så bestilte da begge deler. Mobiltbredbånd kom ganske så fort. Ringte så for å høre om hvor twe blei av. Fikk da beskjed etter 1t i kundeservice og omtrent 6stk forskjellige folk at det ikke var mulig å få til. Blei da sent inn sak til reklamasjon hos Telenor. Fikk tlf fra de idag at jeg kunne sende inn ruter for å få tilbake pengene. Så sitter nå her med triste unger uten Internett, uten tv og ett hull i vinduskarmen etter ledning fra antenna. For det var ikke aktuelt som ett plaster på såret for at de solgte ett produkt som ikke gikk. Å da få beholde Internett til jeg fant en ny leverandør.
Jeg har ingenting bra å si, jeg blir ringt opp minst 2 ganger i uka der de ringer en gang hver dag, til 5 dager i uka og Opptil tre ganger med oppringning pr dag. Jeg er så virkelig lei av at de skal tigge til seg kunder på den måten, ikke minst bli ringt opp hver j#%la dag når jeg sier jeg har binding hos et annet selskap. Bare drit å dra Telenor, skjerp dere, dere er verre enn de personene i kirka som tigger om penger gjennom en gudstjeneste.