Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jag tycker det helt vansinne att dom äldre i Norge som knappt ringer och inte bruker data fortsatt betalar 499:- i månaden för sina abbonomang hos telenor. Detta är scam!
Jeg ringte kundeservice for å høre om mobiltbredbånd til huset, og om det var mulig å få twe pakke fra dem også. Fikk beskjed at det gikk helt fint. Så bestilte da begge deler. Mobiltbredbånd kom ganske så fort. Ringte så for å høre om hvor twe blei av. Fikk da beskjed etter 1t i kundeservice og omtrent 6stk forskjellige folk at det ikke var mulig å få til. Blei da sent inn sak til reklamasjon hos Telenor. Fikk tlf fra de idag at jeg kunne sende inn ruter for å få tilbake pengene. Så sitter nå her med triste unger uten Internett, uten tv og ett hull i vinduskarmen etter ledning fra antenna. For det var ikke aktuelt som ett plaster på såret for at de solgte ett produkt som ikke gikk. Å da få beholde Internett til jeg fant en ny leverandør.
Jeg har ingenting bra å si, jeg blir ringt opp minst 2 ganger i uka der de ringer en gang hver dag, til 5 dager i uka og Opptil tre ganger med oppringning pr dag. Jeg er så virkelig lei av at de skal tigge til seg kunder på den måten, ikke minst bli ringt opp hver j#%la dag når jeg sier jeg har binding hos et annet selskap. Bare drit å dra Telenor, skjerp dere, dere er verre enn de personene i kirka som tigger om penger gjennom en gudstjeneste.
Det strevet virker på meg som det er "første dag på jobben". Har kjøpt en mobil hjemmetelefon som ikke virker. Har strevet med dette i flere måneder. De klarer å sende faktura! De må få det inn med teskjeer! Jeg har av alle ting fått beskjed om at de har registrert "feil på Bredbånd!! Ikke noe feil der. Bruker Get.
Telenor fungerer greit, men jeg syntes det er alt for dyrt og veldig varierende i pris. 8 gb til 399 er greit nok, men dyrt iforhold til andre operatører?.. Det som derimot irriterer meg mest er når jeg har brukt opp dataen min så får jeg melding av Telenor at Måndens data pakke er brukt opp og at jeg automatisk får en ny data pakke til 199? uten og få muligheten til og takke ja eller nei? Syntes Telenor burde ha en for godkjenning før man får en ny data pakke? Telenor fungerer ok, men når jeg får regninger som varierer fra 900-1200 stiller jeg meg noen spørsmål? Vurderer og se etter en rimeligere operatør.
Overpriset alle tjenester, begriper ikke at de har kunder. Viden kjent for dårlig kundeservice.
Gikk gjennom fakturaen nå, og fant ut at Telenor har lagt til SAFE uten min tillatelse. Dette koster meg 200 kr ekstra i måneden. Swap er også noe tull. Styr unna!