Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Helt utrolig lang ventetid. Kundebehandlerne tar seg ikke tid til å faktisk løse problemet, bare, sitter videre og gir feil informasjon. Dyrt, og ekstra, skjulte kostnader på alt. Ikke fått den hjelpen jeg trenger. Byttet til en leverandør jeg er fornøyd med.
Høyttaleren på den 4 år gamle telefonen fjusker. (Er så godt som umulig å høre noen i andre enden, selv om man har telefonen så langt inn i øret som det er mulig å gå en iPhone 7 Plus..) Sender den på service til Telenors samarbeidspartner One2Cel. Ikke bare konkluderer de med "ingen feil funnet", men de skal ha 450,- for å sende den i retur. "Kassere" var forresten også et valg, det var gratis...
Ifølge forsikringen skal jeg få ny mobil innen en dag, nå er jeg på dag 6 uten tlf. De sa jeg måtte anmelde for å få ny mobil. Prøvde flere ganger å forklare at jeg hadde mistet den i elva så hva i alle dager skulle jeg anmelde? En fisk?. Helt kaotisk. Samt feil sum på regningene hver mnd helt til nå (har hatt telefon i 5 år siden de er relativt billig og bra 4g) men dette sugde.
Fantastisk dekning og upåklagelig kundeservice. Har ikke hatt noe tull med de. Nå har jeg byttet til OneCall, da jeg fikk et bedre tilbud der, men om de ikke leverer til forventningene der, så bytter jeg uten problemer tilbake til Telenor.
Telenor sendt efaktura og vipps til både "ansvarlig av abonnement" og "betaler av abonnement" som er to forskjellige personer. Dette har skjedd på 2 av våre abonnementer over lang tid til tross for at vi har meldt i fra til kundesenteret flere ganger. Telenor beklager, sier det ligger en automatikk der som skaper feilen. Ventetiden på telefonen til kundesenteret er lang og ventemusikken er helt forferdelig.
Stor bløff hele Telenor. Lite behjelpelige, dyre, dårlige og tidkrevende. *Fri tale* det vil si 60 samtaler (Blir registrert som samtale så fort man får pipetone). Ikke mye fri samtale, nei. Samtale 61 blir dyr!!! Bare for å nevne noe. Masse tull med fakturaer og de sender faktura til inkassobyrå før man rekker å få den i postkassa. Her må man følge nøye med! Selv om regninga har blitt betalt vil man få inkasso gebyr fra kreditoren likevel... Kan nesten sammenlignes med svindel. STYR UNNA FOLKENS
Fikk sjokk av Telenor, er ny kunde og kjøpt to mobiler før en til meg og min man prøvde og kjøpe en til men da ble man tatt for svindel og de lar den ikke gå i gjennom. Greit det er strengt og regler, men svindel er og ta i. Telenor har ikke kundeservice noe helt klart sikkert Telia er best da det gjelder kundeservice .