Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tok testen for å se om det faktiskt var noe bedre der ute, Men var ikke det og det sier jo litt :) Veldig fornøyd. Aldri problemer heller :) Sliter med å komme med problemer.
Telenor fungerer bra, men ender ofte opp med monster-regninger. Jeg trenger å bruke mye data uten å betale for mye.
Vanskelig og dyrt å få kontakt med dere. Umulig å komme i kontakt på telefon og e-post. Ingen gode tilbud til kunder som har vært hos dere i mange år
Dekninga er bra, men prisen er utrolig dyrt, så vil heller bytte til noe billigere
Ble lovet 300 nok i avslag på første regning, det skjedde aldrig! Uansett hvem jeg snakket om på kundeservice angående problemer, klarte de aldri å fikse noe. Svært misfornøyd, hadde Chess før og Telenor var en skuffelse i forhold. Har i dag Chilimobil, og er igjen tilfreds med min leverandør! Anbefaler ikke Telenor! Dårlig kundeservice og Europas dyreste GB pris.
Har vært kunde hos Telenor lenge, av ren latskap og gammel vane - men nå er det slutt. Elendig kundeservice de få gangene jeg har vært i kontakt med dem, dråpen som endelig fikk meg til å få ut fingeren og bytte leverandør var at jeg ble "tvangsflyttet" over til et abonnement som både var dyrere og hadde mindre data inkludert enn mitt tidligere abonnement. (I følge kundeservice skulle jeg i det minste få min gamle datamengde inkludert, dette skjedde ikke. Henvendelser til kundeservice blir besvart med svada.)
Telenor kan være relativt dyrt i forhold til andre leverandører. Men basert på dekning, stabilitet og god hastighet har det definitivt vært verdt det. Som nevnt oventil har jeg sjeldent opplevd problemer, og når det først har vært så har de som oftest vært rask til å si ifra og advare, i tillegg til å løse opp i det.