Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi bor i blokk midt i Oslo, dekningen i leiligheten er så dårlig at vi må gå nær vindu eller terrasse. Etter at fasttelefonen ble lagt ned har det blitt enda verre. Ringte kundeservice/ dekning fikk beskjed om at de ikke kunne gjøre noe da betongvegger kan stenge for signalet. Ikke imponert!
Godt fornøyd. God mobil dekning. Hyggelig kundeservise
Har nå hatt internett igjennom dere en stund, det er ustabilt, ruter må restartes hele tiden, får ikke linjen jeg betaler for, likevel annonserer dere for nordens beste internett, noe som umulig kan stemme når man ser hva man får. SKJERP DERE ser jeg bare! vi lever tross alt i 2022!.
Litt fjern kundeservice med lange køer. Dårlig pris. God dekning. Greit med goodies, men ikkje verd pengene. Swap er dyrt, dyr egenandel ved skade.
Ganske utnyttende pris skala som hele tiden får deg til å føle at vis man bare legger inn 20kr til så får man et bedre tilbud. Uten å egentlig gi deg et reelt alternativ. Det et et abonnement de vil du skal velge. Og alle andre er der utelukkende for å få det "riktige" abonnementet til å se attraktivt ut. Selvom det på ingen måte er en god deal
Ustabilt, elendig hastighet. Må stadig restartes. Håpløst å reklamere/klage.
Elendig kundeservice, fakturaer der man oppdager flere tilleggstjenester som Telenor bare har slengt på og ikke minst ekstremt overpriset. Men den forferdelige og fraværende kundeservicen er hovedgrunnen til at jeg byttet til et annet selskap på sekundet bindingstiden var over. Og - legg merke til at de en gang ikke kunne brydd seg mindre med å svare på alle hundrevis av omtalene sine her på bytt.no som andre selskaper gjør. De får inn penger uansett og kunne ikke brydd seg mindre med skadekontroll.