Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ustabilt, elendig hastighet. Må stadig restartes. Håpløst å reklamere/klage.
Elendig kundeservice, fakturaer der man oppdager flere tilleggstjenester som Telenor bare har slengt på og ikke minst ekstremt overpriset. Men den forferdelige og fraværende kundeservicen er hovedgrunnen til at jeg byttet til et annet selskap på sekundet bindingstiden var over. Og - legg merke til at de en gang ikke kunne brydd seg mindre med å svare på alle hundrevis av omtalene sine her på bytt.no som andre selskaper gjør. De får inn penger uansett og kunne ikke brydd seg mindre med skadekontroll.
Udugelighet, uprofesjonalitet, og uten opplæring, virker som de ansatte er dratt rett ut fra gata, utennopplæring. Et lynkurs, hvor alle hadde lært følgende fraser»ja, jeg føler med deg, veldig frustrerende, beklager på vegne av min kollega! Etterat jeg hadde hørt dette utsagnet i 10 dager og blitt satt over til forskjellige avdelinger og snakket med ca 20 ulike personer pr dag, er heg ikke ennå på nett gjennom Telenor! Jeg ringte da til slutt 1 call ( Telia) og vips, så fikk jeg henta en Ruter på Elkjøp og chip på Narvesen, var jeg på nett
Dyr mobilleverandør! De forskjellige «garantiene» deres gjelder foreksempel ikke ved dårlig vær, tar lite sammfunnsansvar ifbm. Batteri på sine mobilantenner, og min bestilling på en lader fra «goodien» ble ikke godkjent fordi jeg dagen etter meldte flytting til ny mobilleverandør.
Har vært telenorkunde lenge, og ja det er topp dekning og alt det der. Prisene er altfor høye og det er dette som gjør at det absolutt ikke er verdt det. Man kan få like bra dekning hos andre for mye billigere. I ettertid av bytting, så har jeg mottatt telefoner fra telenor der de forsøker å få meg til å bytte tilbake. Dette har skjedd flere ganger. Desperate folk.
Var fornøyd kunde i maaange år, helt til jeg ble forsøkt lurt ved telefonkjøp av en luring i Telenorbutikken Steinkjer. Ikke prøv å tvinge kunder til å motvillig godta tilleggsprodukter de ikke vil ha, for å så ikke beklage i etterkant når det blir klaget til kundeservice for feilfakturering. Helt elendig og neppe lovlig! Nå bytter jeg og samboer til noe annet 👍
Tok et abonemang hvor jeg skulle få tilbehør til min iPhone . Trådløse øredingser. Har ikke bankbrikke , som 600 000 andre nordmenn.dette måtte hentes ut på nettetHar ringt inn. Men ingen er interessert i å ordne opp. Anbefaler andre gamlinger å holde unna Telenor Jeg forsvinner mår min mobil er nedbetalt