Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra dekning og sånn, men de er så forbanna overpriset i forhold til andre, har byttet til Get Mobil 4 GB 249 kr, her betaler jeg 249 kr for 2GB.
Hadde Telenor med swap avtale. Hadde toppforsikringen oss dem. Ble lovet ny tlf dagen etter telefonsamtalen med dem. Det gikk nærmere 2 måneder før jeg fikk ny. 1 år senere tar jeg kontakt på nytt med dæm ang knust skjerm. Da har de sagt opp min toppforsikringen. Så jeg har kun skadeforsikring. Dette vil da koste meg 1500kr. Ikke 500 som avtalt. Anbefaler alle som ønsker ny telefon. ALDRI GÅ FOR SWAP ELLER TELENOR. Telenor ansatte vil være ufin og vanskelig når det oppstår problemer for deg. Finnes ingenting godt å si om Telenor
En komplett kundeopplevelse, topp dekning, topp kundeservice. Hvorfor velge noe annet?
Sendte inn min 2 år gamle iphone 7 og valgte en iphone x i en swap-avtale. Telefonen var i helt super stand da jeg sendte den inn. Fikk beskjed en måned etter at jeg sendte den inn, at de hadde mottatt tlf men at den var i dårlig stand. Må nå betale for å få den fikset, pluss betale for begge telefonene. Har aldri vært borti makan til tull og tøys!
Utrolig dyrt, men kundeservicen er bra hvis du trenger den til noe.
Til tross for reservert nummer utleverer Telenor nummeret ditt til diverse selskap uten samtykke. Når en kontakter kundeservice for å få en forklaring møter man en småfrekk person som tar problemstillingen personlig, blånekter at dette har skjedd uten å vise forståelse. Ditto; Personen har ingenting i kundeservice å gjøre. Ikke førstegang jeg har møtt frekke kundebehandlere hos Telenor. Får en til å stille spørsmål rundt rekrutteringsprosessen. Hilsen lei kunde som setter pris på privatliv og derfor avslutter sitt mobilabonnement for andre og siste gang.
Vi var lojale mot Telenor i mange år. Så undersøkte jeg diverse abonnementer for så se etter billigere alternativer. Jeg fant en konkurrent og flyttet alle familiens 5 mobiler over dit. Så begynte kjøret: Jeg ble stadig oppringt og fikk tilbud om løsninger som var billigere enn det som står tilgjengelig på nettsidene. At slike tilbud finnes føles som en fornærmelse for oss som var lojale mot Telenor i mange år. Til nå har jeg sikkert blitt oppringt nærmere 100 ganger for å skifte tilbake til Telenor. De skjønner ikke at jo mer de ringer, desto mindre blir sannsynligheten for at det kommer til å skje. Jeg har reservert meg mot telefonsalg. Dette begynner å føles som telefonterror.