Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er vesentlig dyrere enn de fleste på markedet. Dekningen er super, men skulle ønske de kunne matchet seg med andre på pris.
Det beste er å holde seg langt unna Telenor Mafiaen. Holder nesten ikke noe av det dem lover, bare rot med fakturaer, blir ikke rettet opp før etter MANGE samtaler. Må være verdens dårligste på kundeservice, lever etter "hadde det ikke vært for dem forbannede kundene, ville det vært helt ok å drive butikk".
God dekning her i fjellet! Men abonnementet blir forandret uten at jeg blir forespurt.
Har prøvd forskjellige nett leverandører, Telia, ICE og Telenor. Men etter å ha hatt Telenordekning ble overgangen til ICE smertefull!! Vil ikke gå bort ifra Telenor igjen!
Har nylig byttet til Telenor etter å ha vært teliakunde i mange år. Har kun byttet fordi jeg får det gratis av jobben. Merker markant forskjell i dekning. Har ikke hatt sånne problemer med Telia. Får jeg null 4g på hytta kommer jeg til å be jobben om å få lov til å gå tilbake til Telia.
Når begynte dere å fakturere bankID. Kan ikke se jeg har mottatt noen beskjed om dette.
Har swap, og det er første og siste gang, det er utrolig dyrt, valgte en dyr telefon, men abonnement prisene til telenor er fryktelig høye, så skrev en mail kundeservice om hvor mye jeg har igjen på nedbetalingen, men fikk ikke svar på det jeg lurte, så kontaktet chatten til dem og fikk skrevet med en annen som kunne svare meg på det jeg lurte på.