Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble lovet et mobilabonnement over telefon på kroner 250 månedlig med 5gb, så bare etter 1 uke etter å ha byttet mobilabonnement fra Telia til Telenor så får jeg en regning på kroner 470 kroner. Dette er ren svindel, og jeg forlanger å se opptak av samtalen og få tilbake kronene mine, hvis ikke kontaketer jeg forbrukerrådet. Vi var også uten dekning i flere dager i set området hvor jeg bor, da Telenor lovte å reparere men ikke klarte på flere dager. Veldig dårlig service.
Legger til ekstra på fakturaen hele tiden og når du ringer for forklaring, får du ingen, bare en masse svada og tull.skal bytte snart
Fikk E-sim til Apple Watch. Har vert innom samtlige avdelinger i Telenor og ingen er istand til å få dette til å virke, + 2 Telenor butikker!
Telenor Telenor, makan til useriøst og upålitelig selskap skal man lete lenge etter. Vi fikk ny router for ca 7 uker siden og siden det har Internettet vært ustabil og det har vært noe nedetid hver dag. Vi har kontaktet Telenor ved flere anledninger, og de har ikke klart å finne feilen. Routeren må byttes sier vi! Nei, sier Telenor. Etter 6 uker ble plutselig internett/tv borte fullstendig. Vi ringer igjen til Telenor. Det blir brutt. Det blir lagt på. Vi ringer igjen. Så etter noen dager finner dere feilen. Router og andre ting må byttes. Vi blir lovet at alt skal reparer på fredag. Ingen kom. Vi ringer på lørdag, hvor vi blir lovet at det skal komme noen på mandag for bytte det som må byttes. Vi skulle få sms på søndag om konkret klokkeslett. Vi ringer på mandag da vi ikke har hørt noe fra dere på søndag, som avtalt. Vi blir bedt om å ringe direkte til montørene (eksternt selskap), for å etterlyse. Der har de ingen sak liggende, og kjenner ikke til problemet. Der er de derimot så hjelpsomme at de kontakter Telenor for å høre hva som har skjedd. Hos Telenor ligger det visst heller ingen sak, de har klart å lukke den. En systemfeil sier kundebehandler i telefonen. En systemfeil?? Og det må opprettes ny sak. Hva er det dere driver med?? Så uproft! Dårlig kundeservice og kundeopplevelse. Nå har vi ventet i seks dager, hvor lenge skal vi måtte vente før dere reparerer dette? Styr unna Telenor, er mitt råd. De har produkter som ikke fungerer, og de kommer heller ikke som avtalt. Ikke til å stole på!
Ubegrenset start koster 300+ kroner i måneden for meg som 19 åring, etter den første 100 gigabyte med data så blir hastigheten senket ned til nesten null. 3mb/s er så vidt nok til å kunne se videoer på youtube. Det går iallefall ikke ann å spille dataspill fordi det som skal ta få sekunder kan ta opptil flere minutter med et abbonement som ikke koster 1000kr i måneden. Jeg har ikke inntekt og har et stramt budsjett, jeg finner ingen andre mobilleverandører som har et bedre tilbud, så jeg må desværre holde meg med ubegrenset start.
Veldig fornøyd med både dekning og kundeservice! De gjør det lille ekstra for deg som kunde. Selv om prisen er litt stiv får du mye for pengene. Jeg har dekning på de rareste plasser i Norge, og har aldri vært uten siden jeg har hatt Telenor!
To gonger på 2 år har Telenor sendt mail at dei flyttar meg til eit dyrare abbonnement. Eg må sjølv gå inn, innanfor ein frist, og velja eit anna abbonnement om eg framleis ikkje vil gå opp i pris. Dette har eg gjort begge gongene, innanfor fristen, men likevel har dei på fyrste faktura etter forandring rekna ut at eg må betala meir. Kan det vera lov å gjera det?