Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelige og løsningsorienterte på kundeservice. Bransjen generelt trenger mer ryddighet i kampen om kundene. Unifon opplever jeg som de ryddigste jeg har brukt.
Hei Olav, Utrolig fint å høre at du opplever Unifon som de ryddigste i bransjen til nå. Det setter vi stor pris på å høre, og er veldig motiverende for oss som jobber her 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen dersom det skulle være noe mer! Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Vilde Unfon AS
Meget fornøyd med Unifon mobil, like god dekning som Telenor og veldig bra kundeservice som svarer kjapt og får løst problemene raskt. Kan anbefales!
Hei Espen. Tusen takk for så hyggelig omtale! Det er så godt å høre du er fornøyd med produktet vårt og fikk den oppleve den flotte kundeservicen vår 😊 Vi setter stor pris på kundene våre og de positive omtalene vi får inn. Og vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Bruker det i forbindelse med jobb, hadde tidligere Nortel som Unifon kjøpte. Gikk fra terningkast 1 til 6 på kort tid. God dekning i hele Norden, også 4G.
Hei Ludvig, Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Og takk for så utrolig hyggelige ord! Det er så gøy å høre at du er fornøyd med oss, men også at vi gikk fra terningkast 1 til 6 på kort tid 😊 Vi gjør alltid vårt beste for å forbedre oss, så vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! Ønsker deg en fin dag videre 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svindel firma, lover ting dem ikke holder, sender brudd faktura på 11000,- opererer i strid med norske lover, burde ikke fått 1 stjerne en gang, hold dere unna, ringer og utgir seg for datterselskap for telenor, dem har ikke noe med telenor å gjøre, bare bruker nettes til telenor, useriøse selgere, firma burde ikke fått drive på,
Hei Roar, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Måtte utsette overgang fra gammelt mobilselskap pga reise, ble fikset på 1 minutt med god service
Hei Mr F.E Tusen takk for fine ord! Det er veldig godt å høre du fikk så god og rask hjelp når du tok kontakt med den flotte kundeservicen vår😊 Vi gleder oss til å ha deg som aktiv kunde, og håper du blir en fornøyd kunde i mange fremover! Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Super service, app og abonnement. Anbefales på det varmeste.
Hei Marie, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Tok lang tid å få det til. Å rette opp en feil behøver ikke ta så lang tid
Hei Roy, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Vi jobber støtt og stadig for å forbedre oss og vi tar tilbakemeldingen din videre for å gjøre vårt beste for forbedre oss😊 Dersom du har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Ønsker deg en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS