Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Effektiv og utmerket kundeservice. Unifon anbefaler jeg videre.
Hei Kristine, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice og ønsker å anbefale Unifon videre. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Snakket med ei venndøl over telefonen som var utrolig hyggelig. Har også mailet med vedkommende. Utrolig dyktig og ikke minst hyggelig. Tommel opp.
Hei Merete, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du har hatt en positiv opplevelse med en av våre medarbeider, vi setter stor pris på slike tilbakemeldinger. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Ikke hatt noen problemer med abonnementet, super dekning og bra piser. Kundeservicen er også tipptopp, fått hjelp av kundebehandler og her er det ingenting å klage.
Hei, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Topp kundeservice, veldig fornøyd :) anbefales til alle sammen.
Hei Julie, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde og ønsker å anbefale Unifon videre til andre. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig god dekning, samme som Telenor. Konkurranse dyktige priser. Ingen ventetid for å komme i kontakt med kundeservice. Kundeservicen oppleves som hyggelig, forståelsesfulle og kompetente!!
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal love deg en storartet kundereise. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Unifon sier de skal være næringslivets telefon operatør. Jeg tilhører en av de største gruppene i næringslivet, små og mellomstore bedrifter. De er ivrige etter å få deg på kroken, men lever ikke opp til lokkematen sin. Prisen er høyere enn andre. De er kjappe på telefon, men gir mangelfulle svar. Skriftlige svar trekker i langdrag og gjør det vanskelig å få oversikt over status. Min side er kronglete å finne og gir begrenset informasjon om status. Reskontro rutinene er dårlige. En må selv purre opp for mye betalt. Etterbestilling og rullering er konstruert på Unifons premisser, og ikke kundens. Jeg skjønner de operer med 24 mndrs bindingstid. Da klarer de å få mest mulig ut av kundene og gi minmalt tilbake.
Hei Dag, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du opplever det slik og at du referer til lite konstruktive svar. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, det gjør vi også til kommunikasjonen mellom kunder og de ansatte på kundeservice. Jeg kjenner ikke detaljene i akkurat din sak men vil gjerne se nærmere på den. Send meg gjerne en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Jeg er kjempe fornøyd med abonnement hos Unifon. Kommer ikke til å bytte operatør med det første.
Hei Hanne, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd. Vennlig hilsen Anita/Unifon