Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God dekning, rett pris på faktura :-) Hyggelige mennesker i andre enden av telefonen, når jeg ringer til Unifon.
Hei Klara, Takk for så utrolig hyggelig omtale! Først og fremst så er det utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd med kundeservicen vår. Vi gjør vårt beste for å yte den beste servicen til enhver tid 😊 Også er det godt å høre at du er fornøyd med produktet vårt! Vi håper du kommer til å være en like fornøyd kunde i mange fremover! Og ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hyggelig service, imøtekommende, lytter godt til det du har å si. Anbefales!
Hei Hanso, Takk for den fine omtalen! Utrolig hyggelig og motiverende for oss som jobber hos Unifon når vi får så fine tilbakemeldinger 😊 Vi håper du kommer til å være en like fornøyd kunde i mange fremover! Og ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Enkelt å snakke med, men i begynnelsen var det mye krøll pga. bytting i fra Phonero.
Hei Ronald, Tusen takk for så fin omtale! Det er veldig godt å høre at det har ordnet seg mtp bytting fra Phonero 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger slik at vi kan forbedre oss der vi kan. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd! Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Har ikke noe problem med telefon og dekning. Svært fornøyd med kundeservice
Hei Ingeborg, Tusen takk for så hyggelig omtale! Det er veldig gøy å høre at du er så fornøyd med den flotte kundeservicen vår 😊 Vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover med både kundeservicen og produktet vårt! Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Da jeg ikke kunne ringe ut fra min mobil og til Norge fra Bulgaria så ble det reagert på en forbilledlig måte fra unifon sin side. Det litt tid men løsningene somUnifon kom med løste saken til slutt. Det tok 2.5 dag før telefonen min ville virke på utring.
Hei Jan, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her. Det er ikke bare bare når man er ute på reise, men det er veldig godt å høre at vi fikk løst det innen kort tid. Ikke nøl med å ta kontakt skulle det være noe i fremtiden vi kan hjelpe deg med 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ting funker, samtidig veldig enkelt å komme i kontakt med kundeservice om noe må justeres.
Hei Lars, Takk for den fine omtalen! Veldig godt å høre at du har fått opplevd den flotte og kjappe kundeservicen vår som vi er så stolt av. Vi håper du fortsetter å være en fornøyd kunde i mange år fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Krever brudd gebyr selv om vi aldri avtalte bindingstid m selger. Vi har heller aldri godtatt noe skriftelig. De har sendt en link😅men det er ikke holdbart som avtale. Men dette gir vi oss aldri på. På 20 år har vi aldri hatt bindingstid.
Hei Yngve, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Men gjerne ta kontakt med meg personlig så skal jeg få tatt en titt på saken din. Du kan kontakte meg på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS