Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikke noe problem med telefon og dekning. Svært fornøyd med kundeservice
Hei Ingeborg, Tusen takk for så hyggelig omtale! Det er veldig gøy å høre at du er så fornøyd med den flotte kundeservicen vår 😊 Vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover med både kundeservicen og produktet vårt! Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Da jeg ikke kunne ringe ut fra min mobil og til Norge fra Bulgaria så ble det reagert på en forbilledlig måte fra unifon sin side. Det litt tid men løsningene somUnifon kom med løste saken til slutt. Det tok 2.5 dag før telefonen min ville virke på utring.
Hei Jan, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her. Det er ikke bare bare når man er ute på reise, men det er veldig godt å høre at vi fikk løst det innen kort tid. Ikke nøl med å ta kontakt skulle det være noe i fremtiden vi kan hjelpe deg med 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ting funker, samtidig veldig enkelt å komme i kontakt med kundeservice om noe må justeres.
Hei Lars, Takk for den fine omtalen! Veldig godt å høre at du har fått opplevd den flotte og kjappe kundeservicen vår som vi er så stolt av. Vi håper du fortsetter å være en fornøyd kunde i mange år fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Krever brudd gebyr selv om vi aldri avtalte bindingstid m selger. Vi har heller aldri godtatt noe skriftelig. De har sendt en link😅men det er ikke holdbart som avtale. Men dette gir vi oss aldri på. På 20 år har vi aldri hatt bindingstid.
Hei Yngve, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Men gjerne ta kontakt med meg personlig så skal jeg få tatt en titt på saken din. Du kan kontakte meg på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svindel og bedrageri er det dem skor seg på, skulle ikke fått 1 stjerne heller, Selger utgir seg å være fra under selskap eid av Telenor, lover og lover, så kommer faktura på noe helt annet, sier du opp krever dem full bruddgebyr og bryr seg ikke noe om at det er dem selv som har brudt avtalen, Min anbefaling hold dere unna Nortel og Unifon, Useriøse,
Hei Mariola, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så lang. Vi ønsker jo at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Trengte hjelp med SIM-Kort fikk et E-SIM på kort tid
Hei Mats, Takk for fin tilbakemelding! Veldig gøy å høre at du fikk hjelp så fort når du var i kontakt med den flotte kundeservicen vår. Vi håper du fortsetter å være en fornøyd kunde i mange år fremover! 😊 Og ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Har kunn vert problem fra dag en med faktura som er høyere en avtalt så får en forhandlet den ned så plutselgt begynner di å ta betalt for mms og til slutt så hadde di satt en faktura på pause mens di vurderte abonnement prisen som eg hadde skriftleg på mail så sperret di plutseleigt tlf uten varsel. Eg skal bort fra unifon raskest muligt. Forstår ikkje at det er lov å drive på denne måten. Eineste positive er at det ikkje er ventetid hos kundeservice
Hei Jonnas, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så lang. Vi ønsker jo at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS