Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
– Så trygger han oss med at det ikke er binding. Vi sier etter mye om og men at vi kan prøve i en måned og se, siden det ikke er binding. (...) Man tror jo ikke at man blir lurt, men så kommer det en mail, der det står at det er fire måneder oppsigelsestid, så jeg må betale for fem abonnement i fire måneder. Helt absurd og lure folk sånn! Elise D.
Hei Elise, Oppsigelsestid og bindingstid er to forskjellige ting. Det at en avtale uten binding har oppsigelsestid er ikke uvanlig. Det er uansett veldig trist å lese at du føler deg lurt og ikke hørt. Ta gjerne kontakt på [email protected] for en gjennomgang av saken. Fint om du får med navn og nummer henvendelsen gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg byttet til ny teleoperatør, dermed ville Unifon brenne alle bruer for all fremtid virker det som. Dette selskapet opererer med både 'bindingstid' og 'oppsigelsestid'. Dette kom ikke fram da jeg automatisk ble overført som kunde til de når de kjøpte opp Phonect og alle ble tatt med over i Unifon. Jeg spurte den gang spesifikt om jeg sto fritt til å avvikle abonnementet uten binding eller oppsigelsestid. Nå trekker Unifon inn at jeg allikevel har en 4 måneders oppsigelsestid. De opererer med en forsinkelsesgebyr som går langt over maks sats i loven om "Vilkår for forsinkelsesrente". Dette er et useriøse telefonselskap. Styr for all del unna.
Hei Rune, Ved oppkjøp av Phonect i 2020 ble det kun utført en navneendring av Phonect AS til Unifon AS, med samme org.nummer 987100648. Nyhetsbrev ble sendt ut til alle våre (og da også tidligere Phonect-) kunder vedrørende oppkjøpet. Phonect hadde også i sine vilkår 3 måneders oppsigelsestid fra første i påfølgende måned. Dersom du har fått noe annet skriftlig bekreftet kan du sende kopi til [email protected] Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Svarar alltid snabbt och har god kontroll över vad som ska göras. Löser problem och återkopplar alltid.
Hei Per, Det blir ikke bedre enn dette, det er akkurat det vi jobber for. Jeg vil ta denne flotte tilbakemeldingen med til leder for kundeservice. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Dyktige folk som kan sine ting Føler de virkelig bryr seg om meg/ finne en god løsning Litt problem i start med data sim, men løste seg fort
Hei Per, Vi jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Har ingenting negativt å si om kundeservice, sentralbord, dekning eller pris.
Hei Markus, Så gøy å høre at du er fornøyd med både produkt og kundeservicen vi gir! Vi er stolt av å levere dette med 100% Telenor -dekning. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble idag oppringt av en dame fra Unifon - et datterselskap av Telenor. Hun ville selge meg et billigere abb enn jeg hadde idag. Jeg prøvde å si at jeg hadde reservert meg mot telefonsalg, men hun hadde fått i oppdrag å kontakte meg. Her er det selskapet som bevisst prøver å omgå oss som har et hvilende selskap (også det uten kontaktinfo). Styr unna Unifon!
Hei Svein, Vi tar det veldig alvorlig dersom det er komme frem uriktig opplysninger i innsalget. Unifon leverer tjenester med Telenor dekning, men vi er ikke en underleverandør av de. Vi tar gjerne å lytter til innsalget, men da trenger jeg ditt nummer. Du kan ta kontakt på [email protected] så skal jeg personlig sørge for at saken blir undersøkt. Ha en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Lurte min far på 82 år til å akseptere et mobilabonnement. Min far hadde et sovende enkeltmannsforetak som ikke har vært i drift på over 25 år. Fikk nærmere 4000,- i bruddgebyr etter vi sa det opp to dager etterpå. På telefon hadde de fortalt at det var veldig rimelig, ingen bindingstid og uten problem å si opp. Vurderer politianmeldelse på styreleder i selskapet i dag.
Hei Erik, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Send meg gjerne nummer og navn dette gjelder på [email protected] så undersøker jeg om vi kan gjøre noe med brudd gebyret. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon