Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dyktige folk som kan sine ting Føler de virkelig bryr seg om meg/ finne en god løsning Litt problem i start med data sim, men løste seg fort
Hei Per, Vi jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Har ingenting negativt å si om kundeservice, sentralbord, dekning eller pris.
Hei Markus, Så gøy å høre at du er fornøyd med både produkt og kundeservicen vi gir! Vi er stolt av å levere dette med 100% Telenor -dekning. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble idag oppringt av en dame fra Unifon - et datterselskap av Telenor. Hun ville selge meg et billigere abb enn jeg hadde idag. Jeg prøvde å si at jeg hadde reservert meg mot telefonsalg, men hun hadde fått i oppdrag å kontakte meg. Her er det selskapet som bevisst prøver å omgå oss som har et hvilende selskap (også det uten kontaktinfo). Styr unna Unifon!
Hei Svein, Vi tar det veldig alvorlig dersom det er komme frem uriktig opplysninger i innsalget. Unifon leverer tjenester med Telenor dekning, men vi er ikke en underleverandør av de. Vi tar gjerne å lytter til innsalget, men da trenger jeg ditt nummer. Du kan ta kontakt på [email protected] så skal jeg personlig sørge for at saken blir undersøkt. Ha en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Lurte min far på 82 år til å akseptere et mobilabonnement. Min far hadde et sovende enkeltmannsforetak som ikke har vært i drift på over 25 år. Fikk nærmere 4000,- i bruddgebyr etter vi sa det opp to dager etterpå. På telefon hadde de fortalt at det var veldig rimelig, ingen bindingstid og uten problem å si opp. Vurderer politianmeldelse på styreleder i selskapet i dag.
Hei Erik, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Send meg gjerne nummer og navn dette gjelder på [email protected] så undersøker jeg om vi kan gjøre noe med brudd gebyret. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble lovet billig abonnement og null oppsigelsestid. Men fikk dyre gebyrer, nedlatende kundeservice og 4 måneders oppsigelsestid -er det egentlig lov?
Hei Miranda, Priser og oppsigelsestid skal fremkomme i den skriftlige avtalen, dersom noe avviker fra denne vil vi selvfølgelig se nærmere på det. Jeg må uansett si at jeg ikke kjenner meg igjen i tilbakemelding om en nedlatende kundeservice. Send gjerne navn og nummer til [email protected] så kan vi ta en titt på saken for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Meget fornøyd med dere og kunde service kommer altid til bruke dere
Hei Lars Inge Så godt at du er fornøyd med dine tjenester. Vi ser frem til et hyggelig kundeforhold videre. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig bra at det er en bra pris , god dekning og slt det andre som er inkludert . Kjempe fornøyd !
Hei Oda, Takk for fine ord. Vi er stolt av å leverer mobiltjenester i Telenors mobilnett, som igjen ble kåret til Norges raskeste mobilnett og beste dekning av Ookla Speedtest. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon