Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
bruker unifon på jobb telefonen og er kjempe fornøyd. Behjelpelig,rask og effektive. Vil absolut annbefale unifon.
Hei Tommy, Det er så koselig å høre at du er fornøyd med vårt produkt og kundeservicen vår! Vi jobber hardt for at kunder skal oppleves oss som nettopp dette, og vi setter så pris på at det blir lagt merke til! 😊 Vi håper du forblir en fornøyd kunde hos Unifon i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Et helt grusomt selskap som tvinger folk som ikke ønsker å være kunder lenger til å være der!! De har sendt fakturaer på langt over det som ble avtalt, og når jeg byttet selskap etter 1,8 mnd sender de bruddgebyr på 3800kr! Når jeg ringte å sa jeg ikke kunne betale men heller gå tilbake ut bindingstiden som det var 4 mnd igjen av, tvinger de meg inn i to nye år for å unngå bruddgebyr. De lovte å betale meg tilbake også for alt jeg har blitt trukket ekstra for, men de har nå bare sluttet å svare. Svindlere. Hold dere unna, har aldri opplevd værre service i hele mitt liv -noe sted. Mvh Ragna
Hei Ragna, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Nå vet jeg dessverre ikke alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS
Veldig förnöjd. Veldig trivlige medarbeitere. Anbefalles
Hei Morgan, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Og veldig gøy å høre du hadde en så fin opplevelse når du tok kontakt med vår kundeservice 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en flott dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Godt fornøyd med kundebehandlere , service og pris
Hei Stig, Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her! Det er så utrolig hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse 😊 Og veldig gøy at du er så fornøyd med prisene våre! Håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ble lurt inn i en dårlig avtale med bindingstid og skyhøye gebyr etter å ha blitt offer for aggressiv markedsføring. Har nå etter å være ferdig med bindingstiden skiftet operatør og presenteres da for avlutningsgebyr som jeg aldri har gått inn i noen avtale om
Hei Ulf, Dette var leit å høre om. Vi ønsker absolutt ikke at våre tidligere kunder skal sitte igjen med den opplevelsen. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men ønsker gjerne å ta en gjennomgang med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
svindler selskap. det er oppretta avtaler på noe som de ikkje kan vise til når ble bekrefta. de sier ikke hva det er og bare hennviser til strex betalting. Der kan de ikke gi noe mer info heller. de bare legger på telefonen når eg prøve å ringe å bestride faktura. alt skal de ha på mail. fraråder folk å bli kunde her.
Hei Lars, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men ønsker gjerne å ta en gjennomgang av Strex prosessen med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Horribel erfaring. Styr unna. Innselgere som lover mer enn de kan, og ansatte som gir muntlige lovnader som ikke holdes fordi de ikke blir loggførte. Dyr affære jeg er glad er over!
Hei Guri, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS