Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alle må holde seg unna unifon masse tull med faktura og dyrt.det e sandheten
Hei Stig, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Uredelige salgsteknikker, fakturabløff og ansvarsfraskrivelser. Styr langt unna Unifon
Hei Thor, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fant ikke ut av skifte av PIN selv, fikk hjelp umiddelbart.
Hei Per, Takk for hyggelige ord! Det er utrolig gøy å høre at du fikk god hjelp når du tok kontakt med kundeservicen vår 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
bra dekning siden de bruker telenor sitt nett, men manglende esim til apple watch trekker veldig ned. fikk høre fra en kunderådgiver at de jobber med saken og at det kommer, men kunne ikke si noe om når. utover det fungerer abonnementet bra
Hei Bjørn, Veldig godt å høre du er fornøyd med dekningen vår! Og vi håper selvfølgelig å kunne gi deg beskjeden så fort det lar gjøre at E-SIM til Apple Watch er klar 😊 Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Virkelig dårlig kundeservice. Gjentatte feil i fakturering. Tatt opp mange ganger. Ringte for å få på plass løsning, slik at de gjentagende feilene ikke skjer. Vedkommende på kundeservice hadde ikke peiling og etter en samtale med sjefen sin kom med feil opplysninger. Forventer at det blir unnskyldt og ryddet opp når man gjør feil. Kundebehandler lempet feilene over på oss. Viser seg at vi har dokumentasjon som viser at dere enten ikke har kontroll eller lyver til kundene deres. Sendte oppsigelse umiddelbart etter dette ble oppdaget. Dere mister nå en kunde på grunn av mange og enkle feil. Skjerpings er mitt tips ellers vil dere miste mange flere kunder.
Hei Stein, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
God og hurtig hjelp! Svarte på kvelden når jeg fikk problemer.
Hei Tore, Tusen takk for fine ord! Det er godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Selger oppgav å ringe fra et selskap undre Phonero og ville gi meg et bedre tilbud enn det jeg har om jeg ikke trengte all mobildataen jeg har. Da jeg spurte om dette var Phonero bekreftet han ja. Da jeg i ettertid fikk kontrollert dette var det løgn, men da var det for sent. Gjør aldri om et mobilabonnement samtidig som du lager middag.
Hei Gaute, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS