Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Selger oppgav å ringe fra et selskap undre Phonero og ville gi meg et bedre tilbud enn det jeg har om jeg ikke trengte all mobildataen jeg har. Da jeg spurte om dette var Phonero bekreftet han ja. Da jeg i ettertid fikk kontrollert dette var det løgn, men da var det for sent. Gjør aldri om et mobilabonnement samtidig som du lager middag.
Hei Gaute, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Knall god service å pris! Dekning all stan har æ å.
Hei Torstein, Veldig godt å høre du er fornøyd med produktet vårt!😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden!😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Sender ikkje ut regning, men inkasso. Har ikkje bred bån hos dere Ingenting bra hos dere
Hei Rita, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Service God. 🙂 hyggelig telefonsamtale. 🙂 meget service innstilling tele selskapet. Utført.
Hei Anders, Tusen takk for så gode ord!😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover😊 Ønsker deg en god helg videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Uryddig opplegg. Dårlig til å informere om div gebyr. svarer ikke på support
Hei, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Får ikke hjelp i forbindelse med spørsmål ifht endring av abonnement, går på dagesvis med beskjed om at kundebehandler skal høre med "overordnede" . Har ringt og sendt mail flere ganger, men det virker som om ingen har noen myndighet bortsett fra "overordnede". Bruksvilkår fra avtale inngått med Nortel, stemmer ikke overrens med Unifons praksis.
Hei Tone, Det er veldig leit å høre om din opplevelse så langt med Unifon. Det ønsker vi virkelig ikke. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Selger gir meg eit tilbud. Eg akseptere. Så er ikke det tilbudet i tråd med unison sine regler. Plant annet i forhold til utkjøring av binding fra tidligere. Selger henviser til unison og de sier de holde seg til deres regler. Når eg kjøpe èin ting så skal det gjelde. Utrolig at eg må ringe og maile hele tiden for å ordne. Eg har ennå ikke fått skikkelig svar.
Hei Sola, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS