Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meget bra service. Raske å svare. Gode priser. Kan anbefales.
Hei Rudi, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å høre at du er så fornøyd med kundeservicen vår, og prisene våre. Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! 😊 Ønsker deg en fortsatt fin sommer☀️ Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fikk rask bistand til å opprette min bedrift. Litt oppstartskrøll med unifon, men de rydder fort opp. Noe informasjon fra selger til leveranse gjør at de får 4/5.
Hei Fredrik, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både gode og dårlige slik at vi kan forbedre oss 😊 Og det er veldig godt å høre at vi fikk ryddet opp i oppstartskrøllet så kjapt! Vi håper at du fortsetter hos oss som en 5/5 fornøyd kunde fremover! Og ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe vi kan hjelpe med 😊 Ønsker deg en fortsatt fin sommer☀️ Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hadde jeg fin samtale med en hyggelig kar på tlf. Veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk og effektiv service.
Hei Madeline, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Veldig koselig å høre at du fikk så god hjelp av en av våre kunderådgivere 😊 Vi håper du forblir en fornøyd kunde i mange år fremover! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Ønsker deg en fortsatt fin sommer ☀️ Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon har ikkje respektert avtale vi hadde med Nortel, etter at Unifon kjøpte Nortel. Tenestene er dårlegare enn dei vi hadde med Nortel, med mindre kontroll frå adminsida. Dei prøver å fakturere oss alt dei kan, uran å sjå på avtalen vi hadde. Kundeservice er mange personar som ikkje les seg opp på e-post-historikken. Eg er lykkeleg ikkjekunde hos Unifon.
Hei Robin, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Først og fremst så er det veldig leit å høre om din opplevelse til nå. Det er absolutt ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte med av oss. Hvis du ønsker så kan du kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Følte meg først litt lurt og ønsket å annulere avtale. Ble deretter møtt og hørt av ansatte på kundeservice. Forståelsesfulle og imøtekommende! Skal derfor fortsette og gir unifon en sjanse. Tusen takk for god kundeservice! -Siri
Hei Siri, Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Veldig gøy å høre at vi kunne komme frem til en løsning når du tok kontakt med kundeservicen, og vi setter stor pris på at du gir oss en til sjanse 😊 Vi setter pris på alle kundene våre, og håper at du forblir en fornøyd kunde i mange år fremover! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Ha en fin sommer videre ☀️ Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Setter pris på at noen alltid tar telefonen på support og er hjelpsomme.
Hei Jo, Takk for hyggelig tilbakemelding når det kommer til den flotte kundeservicen vår! Vi er veldig stolte av den, og det er alltid like hyggelig når dette blir lagt merke til 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med i fremtiden! Ønsker deg en fortsatt fin sommer☀️ Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Behjelpelige personer. Hører på deg så lenge man har en god tone, som alle skal ha. Veldig fornøyd så langt i samarbeidet😊
Hei Oliver, Takk for så fin tilbakemelding! Veldig godt å høre du er fornøyd så langt i samarbeidet 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd i mange år fremover! Ønsker deg en flott sommer videre 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS