Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vår familie har mot vår vilje fått en såkalt «avtale» med Unifon. Dette var fullstendig ufrivilling. Vi hadde og har avtale med Telia. Vi mistet våre mobilabonnementer for nesten en uke,. Ingen SIM kort er sent ut fra Unifon. Teknisk feil er svaret. Har hatt utallige telefonsamtalersamtaler (måtte kjøpe nye SIM kort hos Telia), sendt skriftlig klage og hatt personlige klagemøter på Stavanger kontoret. Nå er det i tillegg kommet faktura på 6881 kr. Svindel kalles dette. Fullstendig useriøst.
Hei Dagrunn, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Styr unna ble lurt av telefonselger og fikk ikke svar da jeg klaget på Mail
Hei Stein, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ble oppringt av en frekk selger som prøvde å villede meg til å tro at Unifon var en slags underleverandør av Telenor. Serverte et salgsargument uten hode og hale om at på grunn av konkurransetilsynet kunne ikke Telenor tilby disse lave prisene selv, men heldigvis kunne Unifon gjøre dette slik at man kunne fortsette å bruke Telenors tjenester men til lavere pris. Da jeg spurte om utdypende forklaring. Da jeg ba om tid til å undersøke saken nærmere, ble han direkte ufin og prøvde seg på skremselstaktikk, Veldig ubehagelig opplevelse.
Hei Hege, Utrolig kjipt å høre du hadde en sånn opplevelse med en av våre innleide selgere. Dette er absolutt ikke det inntrykket vi ønsker at folk sitter igjen med. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Så du kan gjerne ta kontakt med meg på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på det. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Blei ringt for og få eit kjempe billig tlf abonnent . Eg sa at eg ville høre til Telenor . Det fekk eg sa han som ringte….. skjønte i det eg hadde svart ja på tekstmelding at det var eg ikkje . Blei oppringt fra dere i dag om opplysningene stemte. Og det gjore dei jo ikkje. Satte veldig stor pris på at dere ringte å sjekket. Takk for det.
Hei Rigmor, Veldig leit å høre om opplevelsen din. Vi ønsker jo ikke at potensielle nye kunder skal føle seg lurt på den måten der. Men det er veldig godt å høre at vi fikk ordnet opp i det 😊 Også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Utmerket priser og tipp topp service 👍🏻 Anbefales!
Hei Susanne, Tusen takk for fine ord! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon funker, er ryddige, og jobber for stadig å holde seg konkurransedyktige.
Hei Trygve, Så utrolig hyggelig tilbakemelding å lese! Det er veldig gøy å høre at du er fornøyd med oss 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Løste misforståelse vedr. Sim kort på en diplomatisk grunnlag.
Halloen Jan, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Utrolig godt å høre at vi fikk løst misforståelsen på en diplomatisk måte 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS