Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi har vært unifon kunde i ca et halv år og kunne ikke vært mer fornøyd. På lik linje med alle porteringsprosesser var det litt lugging, men måten dette ble fulgt står til toppkarakter. Siden vi er et transportfirma med ca 20 sjåfører som er rundt om i hele sørnorge fra Lindesnes fyr i sør til de minste hyttefeltene i indre agder har vi behov for god dekning. Dette er det kun telenornettet som gir oss. Vi har virkelig testet på vegne av andre nettleverandører siden de har hevdet god dekning. Vi har sendt med flere av sjåførene testtelefoner med andre nettleverandører, men ingen kan måle seg med telenornettet. I Bl.a. Sirdal bryter om og om igjen opp hele dalen, men med Unifon (telenornett) holder vi en samtale fra Tonstad til Ådneram uten brudd. Unifon har også gitt oss en egen kontaktperson som virkelig står på pinne for at vi skal være fornøyd. Vi har ved et par tilfeller kommet med forslag til forbedringer i mobilt bedriftsnett. Dette har umiddelbart blitt tatt tak i. Allerede etter noen få månder har Unifon kommet med det som ser ut til å bli en fantastisk ny oppdatert bedriftsløsning med mange geniale løsninger. Forsøkte å komme med liknende konstruktive tilbakemelding til en større konkurrenter, men fikk bare til svar at det var meldt inn. Det skjedde ALDRI noe som helst av forbedring, kun "brannslukking". Alt for stort og tungrodd desverre. Og til slutt PRIS: Hos oss har alle for minst dobbelt så mye data og vi har en reduksjon i mobilkostnader på ca 30%. Kan ikke få rost Unifon nok for den jobben de gjør for oss. Vil absolutt anbefale å prøve Unifon, tror ikke dere vil angre.
Hei Ole T, Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding! Vi setter pris på å høre at dere er fornøyde og vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunder videre også! Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Unifon utmerker seg med suveren kundeservice og glimrende oppfølging. Stjerne i boken.
Først 2 års bindingstid og så 3 mnd skriftlig avbestilling. Hvem har slike avtaler i dag hvor man skifter leverandør ofte.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Unifon er teleoperatør for bedrifter og handler i henhold til inngått avtale med alle våre kunder. Er litt usikker på hva du mener men ser gjerne nærmere på din sak. Send en mail til [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Dette selskapet tok kontakt og presenterte priser som syntes å være noe billigere enn opprinnelig abonnement, og jeg gikk med på overgang. Jeg likte ikke at de hadde 2 års bindingstid, men gikk med på det. Jeg forklarte at jeg ønsket nytt enkelt nummer. Jeg var presis i å spørre om de avsluttet gammelt nummer, og de bekreftet dette. 6mnd senere viser det seg at de ikke har gjort dette. Kontrakten har porteringsdato, men referansen til nummeret de skulle overføre og da endre til nytt står bare i lenkenavnet til kontrakten. De ba om å få se regningene fra det andre selskapet når jeg presenterte krav tilsvarende abonnementskostnadstapet jeg har hatt, og avlso kravet da disse regningene står mot opprinnelig nummer. Dette var da nummeret som skulle vært portert og avsluttet. De skal ha kreditt for at de ordnet et brukbart lett nummer, og at de iallfall svarer på henvendelser om minnelig løsning, men tar ikke noe som helst ansvar for at gammelt nummer ikke ble avsluttet. Jeg ba om kopi av opptak som ble gjort av samtalen under avtaleinngåelse, men de sier den er slettet i takt med lov om sletting etter 3 mnd. Dette er utvilsomt en mindre sak hva tapte penger angår for meg, men også de, men likevel prinsipiell og jeg ønsker naturligvis ikke å ha med et selskap å gjøre som ikke gjør det som avtales og trengs, ei heller tar ansvar eller forsøker minnelig løsning når noe har gått feil. Prisene til Unifon kommer også med fakturagebyr og andre kostnader som i sum gjorde de dyrere enn opprinnelig abonnement i perioden. Selskapet frarådes
Hei Andre, Takk for din henvendelse. Unifon er teleoperatør for bedrifter og handler i henhold til inngått avtale med alle våre kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin /Unifon
Ett firma som med hensikt ikke nevner at dette er ett bedrift abbonement, når selger ringer. Så mange biter på. Selger nevner ikke: - Mva kommer i tilegg - Det er 3 måneders oppsigelsestid, så i praksis bindene i 3 måneder. I følge selger ingen bindingstid - 3 måneders forskudd betaling ( tvinger kunden til å bli i 3 måneder) Sender ut flere fakturaer for perioder hvor du ikke er kunde lengre Dere har svindyre gjenåpningsgebyr. Jeg måtte ut med 1700.- for 3 abb. Ja Telenor er dyrere, men for all del hold dere unna dette selskapet
Hei, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne detaljene i din sak høres det ut som du her viser til opplysninger fra selger. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Fryktelige greier som overtar for Bitpro, tidligere nextgentel. Elendige greier med små skrift på viktige ting.
Hei Arve, Takk for din henvendelse, Unifon er teleoperatør for bedrifter og handler i henhold til inngått avtale med alle våre kunder. Det er ikke slik vi ønsker at overføring til oss skal oppleves. Hvis du vil sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn og nummer så kontakter jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Strålende fornøyd med Unifon. Smertefri og rask prosess. God kommunikasjon med selger. H*n tok med gjennom prosessen fra A til Å. Telenordekning til god pris og ett kjempeflott sentralbord. Kan anbefales!
Hei Kristian, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Iselin/Unifon