Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dersom du skifter i starten av en måned så krever de betaling ut hele måneden. Du betaler da dobbel avgift i nesten en hel mnd, inntekter uten utgifter for Talkmore. Dette er reelt sett en skjult bindingstid og hindrer konkurranse. Skift alltid siste dag i mnd, avtal dette med nytt selskap.
Trekker i hytt og gevær når man har autotrekk. Siste nå, er at de har trukket kunder for flere tusen kroner. Alle kan gjøre feil, men når de ikke opplyser kundene om feilen, og det tar dagevis før pengene er tilbake på konto, da er det meget arrogant overfor kunden å skylde på banken.
De satte i fjor opp prisen på mobilt bredbåndsabonement med 12%! Uten varsel!! De på kundeservice fikk det til å høres ut som den naturligste ting i hele verden... (sier litt om stilen de kjører etter) Nå fjerner de 200GB datapakke med begrunnelse i at det ikke er nok interesse for det abonnementet. Så istedet for å tilby det videre til lojale kunder som allerede har det og kun stopper å tilby det til nye kunder fjerner de det med 1mnd og 1 dags varsel, på den siste dagen i mnd!!! Du blir automatisk overført til 100GB. Det innebærer at hvis du trenger stor datapakke, så rekker du ikke å bestille nytt abonnement hos en leverandør, så du blir tvunget til å bli kunde neste måned også, så de får melket ut siste dråpe. Kundeservice er alltid dårlig informert og kan ikke svare på noen ting. I tillegg innebærer endringen at kunder som har nyttiggjort seg data rollover, blir frarøvet opptil 100GB, de har spart opp og allerede betalt for! Skammelig! De fremstår useriøse og ikke kundefokusert i det hele tatt. Kun opptatt av seg selv. I tillegg var de ifølge de selv, Telenor sitt lavprisselskap. Det er de ikke lenger. De ligger skyhøyt i pris og tilbyr ikke konkurransedyktige priser lengre. Da de satte opp prisene uten forvarsel til kundene, fikk jeg til forklaring fra kundeservice: at hvis de ikke gjorde det så ville de gå konkurs!... De virker desperate og ute av stand til å drive fornuftig uten at kunden rammes uforholdsmessig. Tipper at Talkmore er ute av markedet ila et kvarter. Så styr unna, ikke noe å satse på hverken for fremtiden, god pris eller godt kundeforhold. Konklusjon: STYR UNNA!!!
Så jeg ville få 500 cashpoints hos Norwegian Reward dersom jeg skiftet til Talkmore. Jeg meldte meg så inn, og kontaktet kundeservice på chat for å forsikre meg om at de fikk med seg Reward-nummeret mitt. Nei, det måtte jeg ringe kundeservice for å få ordnet. Nei, det bør de vel kunne ordne fra der vedkommende kundeservice representant sitter. Da jeg ba om å bli oppringt, ville de ikke det heller. Vil de ha nye kunder eller ikke? Ikke finnes det muligheter å legge inn dette på "mine sider" heller. Jeg ringte inn til kundeservice, og benyttet meg av angrefrist.
ikke og anbefale, lurer deg med autotrekk. Hvis kortet ikke har dekning sperrer de abonnement enda alt er betalt. Juks!!!
Har mobilt bredbånd hos Talkmore, stabilt med Telenor dekning. Pluss er at man kan deaktivere uten å si opp som kunde hos dem, hvis man bruker nett av og til i perioder. Anbefales:)
Jeg har vært med siden oppstart og vært fornøyd både med priser og kundeservice. Flere ganger har jeg valgt tjenester og angret, hvor de da har fjernet dem uten ekstra kostnad.