Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forslag om å endre navnet til aldri - i - boks. Ingenting som fungerer. Apper som henger. Boksen som slår sev av og på, av og på.... i evig tit. Omfattende bruk at utmattelses strategi istedenfor kundeservis.
Er meget godt fornøyd med den nye Tv tjenesten og model A TV boksen til Altibox
Vært i ny runde med kundeservice hos altibox, like irriternde som vanlig å få de samme svarene, ny dekoder eller ny fjenkontroll, ny oppdatering, tilbakestilling av dekoder, når begynner altibox å ta inn over seg at den nye dekodere er r*va, den lever sitt eget liv her hos oss...frustrasjonen, den er stor, ikke bare over altibox, men kunderservicen i sin helhet.
Eg va i ein samtale me ei ifjord der hun sa hu ormer alt! Betaler ennå men virker ikke ønsker ikke ha altibox mvh Kåre H! Suns eg konne fått tebake betalt vertfall når det isje virke si den datoen eg snakka me hu dama
Jeg beskriver best Altibox TV fra Viken Fiber som tilsvarer det tekniske nivået til en gammel øst-tysk Trabant. Angående TV : Ingen text TV, det er et must for hørselshemmede. Stadige heng og omstarter av dekoder, av og til må strømmen av-på igjen. Opptak som man ikke får spilt av, med feilkoder det er umulig å finne ut av. (P204). Viken Fiber som leverer produktet, er verdt en studie i elendighet. Umulig å få kontakt med rett person hvis man har spørsmål. Blir vennlig satt videre, men havner da hver gang tilbake til utgangspunktet, en meny der du først må velge saksområde. :Fytti rakkærn, dette er det dårligste jeg noen gang har blitt presentert for.
Jeg er nok meningsberettiget, men det har ingen konsekvens. Skammelig. Hvor lenge skal jeg som kunde av Alt-i-boks vente med før jeg kan se tv2
Umulig å komme i kontakt med kunderservice. For ikke inn bestilte og betalte kanaler.