Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer fint for meg. Har trådløst bredbånd 5g og telia play. Ingen problemer med streaming eller direkte tv. Kan virke tungvint å måtte bytte mellom streaming tjenester men dette fungerer egentlig helt ok.
"En fjernkontroll som en liten glatt "pinne", -Man kan ikke bare bruke fingrene, siden ingen taster er preget, "Pinnen" , -her må lampen tennes og rettes mot kontrollen og brillene taes på for å klikke deg gjennom apper for å finne det du enkelt kunne gjøre i ett dunkelt lys kveldstid! totalt mislykket U-ergonomisk fjernkontroll-design!
Håpløst å få hjelp via kundeservice når noe ikke fungerer. TV-boksen må ha kablet internett, da den nekter å koble seg til det trådløse nettverket. Styr unna!!
Svært ustabilt/ manglende internternett og tv signaler. Har alldrig før opplevd så mye galt før med en leverandør.🥵
Liker ikke treg boks og appbasertv Vanskelig å navigere og mister text tv med nyheter og sport. Ikke alle program er tekstet. Ikke bra. Skal skaffe en annen tilbyder hvis det ikke kommer noe bedre
Jeg er nå luta lei av å se på svart skjerm med «androidtv» på — dette er tredje kvelden der skjer. I går ventet jeg i over en time på å komme frem på telefon men det eneste råd jeg fikk var å koble fra getboksen og vente noen minutter. Dette har jeg da forsøkt flere ganger men til ingen nytte. Fikk koblet til den nye getboksen nylig og har bare hatt problemer !
tar lang tid når man skifter mellom kanaler (hater sirkelen som spinner og spinner) nå virker ikke tv i det heletatt.merkelig så virker pc.
Store mangler i menyvalg og Blitt veldig ustabil med mye brudd Internett og tv stopper stadig vekk.
Tv-signaler ofte nede. Blir ofte brudd på sending og internett. Irriterende ofte!!!
I forsendelsen med ny dekoder manglet fjernkontrollen, denne ble ettersendt av Telia sin installasjonsavdeling. Etter ett dgn med ny boks forsvant så lyden, installasjonsavdelingen sier at dette ikke er deres problem, jeg blir henvist til brukerstøtte. Disse er det umulig å komme i kontakt med, angrer bittert på at jeg byttet leverandør
Helt ræva! Du har utrolig lite kontroll over boksen. Tar opp programmer, du ikke vil ha. Vanskelig å slette program. Ingen mulighet for å justere opptak, slik at man får tatt opp hele program. Opptak starter for seint, og avsluttes for tidlig. Kan ikke fjerne kanaler man ikke vil ha eller trenger. På toppen av dette, hører dem ikke når du gjør oppmerksom på problemer. Hvis Telia leser dette, så håper jeg de skjønner at dette mister de kunder på, og ingen vil bestille nytt. SKJERP DERE!!!
4 timer i telefonkø, ingen svar. 2 timer i chat kø. Ingen løsning på support chat. Chatten falt ut, ingen har tatt kontakt etter det, dette var i går og vi er fortsatt uten nett og tv.
Ble tvunget til å bytte tv-dekoder, og det nye systemet til telia er slik at du ikke lenger kan se lineær tv via dekoderenheten. Alt skal nå gå gjennom strømmeenheten, dvs at de nå kutter hele kabel-tv-signalet. Bildekvaliteten på strømmingen er dårligere, og zapping går utrolig tregt.Likevel står det i oppstartveiledningen at man skal koble til antennekontakten som tidligere, men det er ingen vits, siden tv-signalet uansett ikke blir dekodet. Da jeg ringte service hos telia tok det 1 time og 18 minutter før jeg fikk svar! Og vedkommende som svarte kunne lite om det nye systemet, og måtte rådføre seg med andre, hvilket resulterte i ytterligere én time med venting før jeg fikk det endelige svaret om at kabel-tv-signalet ikke lenger blir dekodet. Elendig!
Ny boks er treg og mister tekst tv som jeg var super fornøyd med. Dere gidder ikke å oppdatere HD pvr
Hvordan få til å bestille ny TV boks når lenken fra sms om bestilling kommer til «bestill» men så kommer man ikke til noe mer?
MANGE problemer med tvkanaler. Man kommer ikke fram på telefon for å få hjelp. Dusteselskap!!!