Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Påståelige på kundeservice, men heldigvis kunne kabelstrekkerne mer enn folka hos Telenor, og satte dem til å ordne opp så ting ble riktig!
Jeg sa opp abonnementet på Fiber og TV i august, da de hadde satt opp prisen. I begynnelsen av september fikk jeg et nytt tilbud om pris og valgte å takke ja til dette. Men linjen ble stengt ned selv om de hadde bekreftet at linjen skulle viderføres men til ny pris. Ringte inn til kundesenteret flere ganger, alle mente linjen skulle komme opp innen kort tid. 3 dager tok det. Jeg har fortsatt ikke fått riktig hastighet eller abonnement til tross for gjentatte hendvendelser til kundesenteret på dette.
Dyrere enn alle andre, prøver å utnytte kundene så godt de kan, ingen opplysninger om hvordan man kan få akkurat de samme tjenestene rimeligere. Og det kan man, hos Telenor selv. Den norske telekomverdenens DnB.
Vanskelig å få kontakt, laang ventetid, og får vi kontakt er det lang ventetid på montør. Fiberkabel er lagt oppå list, istedet for i vegg og allerede gjeldende hull i vegg, fiberkabel er veldig skjør, bør ligge så den ikke lett får brudd.Tjenestene er dyre!
Tipp topp, men øker prisen hver 12 mnd da må en ta kontakt og forhandle
Ingen hjelp å få etter 3 timer vent. Dette kan ikke vi hjelpe deg med sier de. Hver gang får jeg tilsendt en sms med link til hva jeg skal gjøre. Jeg tror jeg er mer kjent med dette enn de som besvarer telefonen. Hvem et det som egentlig sitter der? Er det frivivillige som jobber uten lønn fir å få det på CV en?
Legger alltid til noe tull som foreksempel "poengpakke" på regningen, slik at du aldri får avtalt sum. Dette koster deg ca 40 minutter telefonkø hver måned og kundeservis er drillet på og bare snakke masse tull og poeng, tv2play osv osv. Helt umulig og bare få den summen man i utgangspunktet avtalte på fakturaen
Systemet fungerer veldig bra. synes ikke dekoderen er lett å bruke.
Telenor har den verste tvboksen jeg noen gang har vært borti. T-we boksen låser seg ofte og fjernkontrollen virker dårlig. Kontaktet kundeservice som skulle se på saken og kontakte meg igjen. Jeg hørte aldri noe fra dem igjen. Går over til Eidsiva fiber 1 september. Gleder meg til å bli kvitt dritten Telenor prakket på meg.
Det virker ikke. Feilkoder leder til flere feilkoder. Kundeservice ikke tilgjenglig når jeg ser på tv. Dvs etter kl 1900. Ved restart av boks etter anvisning fra feilkode forslaget, får jeg tilbakemelding på at nettverket er bra etter test for deretter å få melding om at det ikke er mulig å koble seg til nettverket som nettopp er testet. Søppel
Stadige feilmeldinger e2000 på twe og internettet er svært ustabilt og hopper ut nesten hvert 5 min. Har meldt denne feilen mange ganger men ingen retting av feil skjer. Feilen forsvinner av seg selv, men kommer hurtig tilbake. Melder feilen og får sms om kjent feil, men aldri svar eller feilretting.
Altfor dyrt og ingen rom for å forhandle en bedre avtale
måtte betale mer enn avtalen med dørselger. Hadde nok for god tro på at en avtale var en avtale
Misvisende priser og vanskelig kundeservice, og vanskelige når det kommer til angreretten på 14 dager ved bestilling av produkter
Må være flaut å selge så dårlig produkt. Strømmen gikk i huset så nå må jeg logge inn på alle tjenestene på nytt. Gammeldags fjernkontroll der du må peke på tuneren. Trege menyer type 2002 stil, hadde det ikke vært for at Telenor er de eneste som tilbyr fiber der jeg bor hadde jeg sagt opp på dagen .
God prist til å begynne med. Får etter hvert tilbud som er vanskelige å forstå og med frister som man lett glemmer i en travel hverdag.